- Meddelanden
- 571
- Mottagna reaktioner
- 109
- Poäng
- 317
Ja de va någon som nämnde betalkoll med men vet ej hur denna funkar. Kan man fråga dom tro?
Ja de va någon som nämnde betalkoll med men vet ej hur denna funkar. Kan man fråga dom tro?
Men det räknas väl t.o.m slutet av månaden eller?Det uppdateras i mitten på månaden runt 15:de så betalar du men ta ut igen så kommer det vara samma. Betala i slutet av månaden sen kan du ta ut efter uppdateringen igen.
Jag har haft alla deras hos inkasso och fick kredit och lån hos northmill men ska sägas att det var över 2 år iallafall sedan dem var där så kan mkt väl vara tiden som spelar roll därMåste fråga om någon blivit beviljad kredit hos Northmill som haft sin credway kredit hos inkasso. Jag har haft min credway kredit hos inkasso men bortbetald för länge sen. Fick avslag för att den varit hos inkasso. Men en kompis som fått 30000 kr i kredit påstår han haft credway och deras andra produkter de haft förut hos inkasso. Även en annan jag känner säger hon fått kredit nu före jul fast hon upprepade gånger haft easycredit och credigo hos inkasso, dock inte credway.