Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Northmill satsar på 1 kredit a 50.000

42,8 uc risk 30000kr beviljat
Sjukt! Jag skrev till dom och frågade om 12.5 var för högt, om det var värt att söka. Och det var inte högt I deras ögon. Sen frågade jag vad som var högt för dom då var de 30-35 var högt.

Och att dom tittar på hur mkt skulder men att det den största delen är risken.
Är lite sugen på att testa :thinking:

Sjukt! Jag skrev till dom och frågade om 12.5 var för högt, om det var värt att söka. Och det var inte högt I deras ögon. Sen frågade jag vad som var högt för dom då var de 30-35 var högt.

Och att dom tittar på hur mkt skulder men att det den största delen är risken.
Är lite sugen på att testa :thinking:
Andvänder du nån förmedlare som har nortmillbank så får du säkert erbjudande om inte skuldsättningen är för hög o om du blir erbjuden en kontokredit så blir du säkert erbjuden reduce nån dag senare ,,,sen hänger det givetvis på inkomst oxå

har bara positiva saker om northmil kundtjänsten är suverän både på telefon och chatt snabb kundservice.
fick ett kontolån på 50.000 pengarna på kontot efter 5 min.

dem tittade på mina tidigare krediter och erbjöd mig reduce på 50.000 , 1.400kr i månaden i 5 år .

tycker northmill är suverän lån givare .

Man får inte ange ngt som ligger hos inkasso då kan dem inte erbjuda readuce så ni vet

Finns det något tak för hur många anmärkningar man kan ha för att få lån hos Northmill? Har Hög creditsafe.. 24 på Uc. men får avslag pga anmärkningar direkt via creditsafe. Så det tas aldrig nån uc ens.
har 11 st. Det är för många kanske?

Andvänder du nån förmedlare som har nortmillbank så får du säkert erbjudande om inte skuldsättningen är för hög o om du blir erbjuden en kontokredit så blir du säkert erbjuden reduce nån dag senare ,,,sen hänger det givetvis på inkomst oxå

Ja, dom finns med på låneförmedlare med?
Då gör jag hellre så när jag ska söka.

Jag sökte faktiskt för när jag pratade med dom så skulle de va konstigt om jag inte fick, då de ansåg att uc risken inte var hög i deras ögon då det var de dom tittade på mest. Så jag testade och skickade iväg en ansökan då jag kände mig såååå säker. Och så kom AVSLAG fram på skärmen och blev lite kall svettig men som TUR var så blev det ingen ff då det blev avslag för jag har varit sen med betalning så sköter jag dec betalning så skulle de inte vara något. :folded::folded: men som sagt finns de på låneförmedlare så kommer jag göra så nästa gång jag söker om ett par månader.

Om man maxat 40k av 40 kommer uc skjuta i höjden eller hur funkar detta?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp