F
Frågabara
Gäst
Poäng: 0
Hur får ni erbjudandet på reduce?
Sjukt! Jag skrev till dom och frågade om 12.5 var för högt, om det var värt att söka. Och det var inte högt I deras ögon. Sen frågade jag vad som var högt för dom då var de 30-35 var högt.42,8 uc risk 30000kr beviljat

Andvänder du nån förmedlare som har nortmillbank så får du säkert erbjudande om inte skuldsättningen är för hög o om du blir erbjuden en kontokredit så blir du säkert erbjuden reduce nån dag senare ,,,sen hänger det givetvis på inkomst oxåSjukt! Jag skrev till dom och frågade om 12.5 var för högt, om det var värt att söka. Och det var inte högt I deras ögon. Sen frågade jag vad som var högt för dom då var de 30-35 var högt.
Och att dom tittar på hur mkt skulder men att det den största delen är risken.
Är lite sugen på att testa![]()
Andvänder du nån förmedlare som har nortmillbank så får du säkert erbjudande om inte skuldsättningen är för hög o om du blir erbjuden en kontokredit så blir du säkert erbjuden reduce nån dag senare ,,,sen hänger det givetvis på inkomst oxå

men som sagt finns de på låneförmedlare så kommer jag göra så nästa gång jag söker om ett par månader.Om det är den enda kredit du har så lär den göra det.Om man maxat 40k av 40 kommer uc skjuta i höjden eller hur funkar detta?
Ne har flexkontot 10k uttnytjat av 10. 80 tusen blanco samt 8 ff i januari vad tror du?Om det är den enda kredit du har så lär den göra det.