Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Northmill har rapporterat missbrukad kredit

Jag fattar ej! Jag har pratat även med deras kundtjänst i december dem har bekräftat att det ska reportera fom 31 jan 2021 helvete oooo vad arg blev jag :(:(:(:(
Väldigt tråkigt om dem sagt det!
Har du kollat dina papper om det står med om misskött kredit innan det sades upp där?
Gör det det så blir det nog tufft att få igenom för dig annars borde du ha en hyfsad chans!

Väldigt tråkigt om dem sagt det!
Har du kollat dina papper om det står med om misskött kredit innan det sades upp där?
Gör det det så blev det nog tufft att få igenom för dig annars borde du ha en hyfsad chans!
Dem ringde nyss och har sagt dem krediterna som blev uppsagt efter november det leder till misskött kredit! Nej jag har tabbat bort min uppsägning brevet! Ohhh vad dumt jag är, allt mina plan är kraschat skulle söka samlingslån i juli :( men nu känns det lång bort!

ligger efter med inbetalningar till bl.a. Northmill. detta blir andra månaden som jag inte kan betala, kommer dock att kunna betala igen i slutet av nästa månad.finns det nån chans för mig att slippa inkasso tror ni? om jag får ett uppsägningsbrev i början av april, så har jag väl ändå 4 veckor på mig då att komma i fas med avbetalningarna igen? och om jag då betalar i slutet av april så hoppas jag att det är ok, vad tror ni? eller hur snabbt går allt detta?

ligger efter med inbetalningar till bl.a. Northmill. detta blir andra månaden som jag inte kan betala, kommer dock att kunna betala igen i slutet av nästa månad.finns det nån chans för mig att slippa inkasso tror ni? om jag får ett uppsägningsbrev i början av april, så har jag väl ändå 4 veckor på mig då att komma i fas med avbetalningarna igen? och om jag då betalar i slutet av april så hoppas jag att det är ok, vad tror ni? eller hur snabbt går allt detta?
Det vanligaste är att det skickas vidare efter 3 missade betalningar men gäller inte alla så ska inte lova att det är så här. Lättast är ju att maila dem och prata med dem så vet du och slipper oroa dig

Jag betalade för några dagar sen uppsägningsumman på 5100 kr. Detta fick jag efter 3 obetalda fakturor. Tredje faktura som jag inte betalade var slutet av februari och uppsägningen fick jag en vecka efter och skulle vara betalt senast 7 april.

Jag betalade in mitt belopp i fredags som var förfallodatumet på uppsägningsbrevet.
Sen kom jag på att bankgiro betalningar måste göras före klockan 10 på morgonen för att registreras samma dag. Men det bör väl registreras på måndag så att det inte skickas vidare till inkasso så snabbt??
brukar ju vara lugnt med vanliga räkningar.
Tacksam om någon kan svara vad ni tror.

Jag betalade in mitt belopp i fredags som var förfallodatumet på uppsägningsbrevet.
Sen kom jag på att bankgiro betalningar måste göras före klockan 10 på morgonen för att registreras samma dag. Men det bör väl registreras på måndag så att det inte skickas vidare till inkasso så snabbt??
brukar ju vara lugnt med vanliga räkningar.
Tacksam om någon kan svara vad ni tror.
Borde vara lugnt. Ring dom annars direkt på morgonen och förklara läget

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp