Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Northmill betala senare

Har precis skaffat northmills kort.
Ser dock inget alternativ att klicka i "betala senare" i appen?
Måste jag först ladda på kortet och göra köp som jag sedan omvandlar till betala senare?

Ser även detta

Hur hittar man dessa "utvalda" butiker?
Några tips för handlare online där man kan betala med northmill faktura?

Nevermind. Pratade med support nyss och tydligen "Betala senare funktionen är dessvärre inte tillgänglig just nu på våra kort, förhoppningsvis är det något som kommer att bli tillgänglig igen inom kort".

Kanske borde ta bort det som marknadsföring på hemsidan då så man inte skaffar kort och sen märker det inte ens finns som alternativ.

Dom har även detta: https://www.northmill.com/se/handla/
Men tydligen kan support inte svara på vart man faktiskt kan använda detta....Vilka butiker som är anslutna.

Nä, dom får nog göra om och göra rätt.

Mvh

Hej!

Sent svar här från oss men uppskattat att du kontaktat oss med feedbacken så vi ser till att ha rätt information på hemsidan. Det ska vara uppdaterat nu. Håll utkik framöver så kommer vi inom kort erbjuda tjänsten på våra kort.

Önskar en fin jul och ett gott nytt år!

Hej!

Sent svar här från oss men uppskattat att du kontaktat oss med feedbacken så vi ser till att ha rätt information på hemsidan. Det ska vara uppdaterat nu. Håll utkik framöver så kommer vi inom kort erbjuda tjänsten på våra kort.

Önskar en fin jul och ett gott nytt år!
Hej,
När erbjuder ni denna tjänst? Känns som ni marknadsfört detta i 1 år utan framgång.

Såg denna tjänst är igång nu. Någon som testat? De tar creditsafe.

Hur funkar det, är det kredit eller kopplat mot konto där pengar måste finnas men att man sen kan välja delbetala?
De är kredit som blir tillgängligt direkt när du trycker på funktionen betala senare, vilket belopp du får är individuellt. Krediten är kopplat till ditt Northmill kort. Kan handla överallt, funkar dock ej att ta ut pengar. Jag har tagit ut mina genom att ladda på Paygoo kort på pressbyrån, 2000 per gång. Sen sätter jag in dom på svenska spel ex 6000 sen Swisha jag ut dom till mitt bankkonto.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp