Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Northmill autogiro

Är det där ränta för själva Krediten eller Reduce ?
Vad har du för totalbelopp hos Northmill ?
Funderar själv att samla mina lån med höga räntar hos Reduce, men det där ser ju helt absurt dyrt ut.
Recuce, 113k 19.90% ränta
Var krediten också på 50k samma 19.90% ränta

Är det där ränta för själva Krediten eller Reduce ?
Vad har du för totalbelopp hos Northmill ?
Funderar själv att samla mina lån med höga räntar hos Reduce, men det där ser ju helt absurt dyrt ut.
Du får lägre en du har. Har du 20% får du några procent lägre t.e.x men skulle du ha 5% kanske du ba får 0.2% lägre.
Dom sänker räntan men det är ju inte direkt jippi vad bra jag får liksom... rekommendera söka samlingslån någon annanstans. Där dom inte bryr sig vad du har för ränta nu.

Du får lägre en du har. Har du 20% får du några procent lägre t.e.x men skulle du ha 5% kanske du ba får 0.2% lägre.
Dom sänker räntan men det är ju inte direkt jippi vad bra jag får liksom... rekommendera söka samlingslån någon annanstans. Där dom inte bryr sig vad du har för ränta nu.

Väljer Northmill ånorteringsbeloppet varje månad ? Vill gärna amortera mer så man inte enbart betalar ränta utan ser att skulden minskar .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp