Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Northmill autogiro

Du skjuter fram den om du inte betalar i o m att då drar de dubbelt nästa månad men med avgifter. Om du menar skjuta fram en månad utan avgifter så vet jag ej, ring och fråga om du kan få en betalfri månad mot att du betalar dubbelt nästkommande månad. Många inkasso går med på det, så det är inte omöjligt, värt att göra ett försök. Berätta sen hur/om det gick :)
Autogiro drogs inatt så det löste sig för mig. Kanske kontaktar dom nästa månad och kolla om betalfri månad :)

Måste bara visa min ränta hos northmill, som de ser ut nu så amonterar jag 100 kr i månaden, varav 1800 är ränta :eek: helt sjukt

Bilagor

• Screenshot_2021-11-03-19-51-08-984_com.northmill.rebilla.jpg
    Screenshot_2021-11-03-19-51-08-984_com.northmill.rebilla.jpg
    320.5 KB · Visningar: 144
Samma här.. kommer aldrig bli av med dessa!
Ni är inte ensamna betalar 3000 och 2500 är ränta... hoppas på få nått annat som tar över detta lån och samla så fort som möjligt. Vidrigt äre... haha

Helt galet va dom tjänar pengar på den där räntan
Ja jag va så dum
Under mitt spelmissbruk tog sms lån. Sen skicka jag över dom dit sen tog jag ut på sms lånen igen sen över dit om
Och om igen. Dum och vilsen som man va utan konsekvenstänk för 5 öre. Men ingen annan än mig själv att skylla på tyvärr... det är vad det är.

Ja jag va så dum
Under mitt spelmissbruk tog sms lån. Sen skicka jag över dom dit sen tog jag ut på sms lånen igen sen över dit om
Och om igen. Dum och vilsen som man va utan konsekvenstänk för 5 öre. Men ingen annan än mig själv att skylla på tyvärr... det är vad det är.
Gjorde exakt samma dumhet som du gjorde.

Ja jag va så dum
Herregud, låter som att jag skrivit de där

Måste bara visa min ränta hos northmill, som de ser ut nu så amonterar jag 100 kr i månaden, varav 1800 är ränta :eek: helt sjukt
Är det där ränta för själva Krediten eller Reduce ?
Vad har du för totalbelopp hos Northmill ?
Funderar själv att samla mina lån med höga räntar hos Reduce, men det där ser ju helt absurt dyrt ut.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp