Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nordea, Handelsbanken, Swedbank? Privatlån via ansökan online?

Jag fick ett lån på handelsbanken på 630k i privatlån, jag har inkomst på 520k och min far gick in också ..hans inkomst var då 650k ... Fick boka personligt möte med min bank kvinna :) hon var super trevlig och hjälpte till :)

Inte bank kvinna eller bankkvinna, dom är försäljare. Inget annat

Här var man petig !

Folk har fått för sig att "min bankman" är någon sorts socialarbetare som vill att allt ska vara bra för just mig när dom egentligen bara vill banken väl och göra lönsamma inte allt för riskfulla affärer.

Skulle inte jämföra en som jobbar på bank med privatlån eller bolån med en säljare på Telenor

Nej men fick dom skulle dom vara mer lik, det finns ju begränsningar i hur lån osv ska marknadsföras. Eller har i alla fall funnits

Nej men fick dom skulle dom vara mer lik, det finns ju begränsningar i hur lån osv ska marknadsföras. Eller har i alla fall funnits
Ja absolut, men samtidigt så säker inte banken dig för att köpa,.medans en riktig säljare mer gör det faktiskt tycker jag :) Ha en fin helg !

Folk har fått för sig att "min bankman" är någon sorts socialarbetare som vill att allt ska vara bra för just mig när dom egentligen bara vill banken väl och göra lönsamma inte allt för riskfulla affärer.
Upplever att banker hjälper till och ej som säljare :eek:

Skulle inte jämföra en som jobbar på bank med privatlån eller bolån med en säljare på Telenor

Nej, för att säljaren på Telenor är ärlig med att han är en försäljare medan personen på bank försöker linda in det snyggare när personen de facto är säljare utav större belopp/produkter och försöker göra det på ett fulare sätt genom att mycket spela på trygghetskortet och dylikt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp