Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nordea, Handelsbanken, Swedbank? Privatlån via ansökan online?

Har ju tipsat dig om detta förut

Jo jag vet och jag tror nog att det inte kommer att bli aktuellt för mig ändå eftersom jag likväl kan ta 2 x 350 men jag är mer nyfiken.

Nyfiken eftersom att jag kanske i framtiden vill köpa bostad utomlands kanske eller en båt eller vad vet jag. Vill veta lite om det finns någon storbank som tänjer mer på gränserna än någon annan :D

Hittills har jag varit extremt nöjd med SEB och även Nordea medan jag tycker Swedbank är så fruktansvärt usla att man skäms. Handelsbanken saknar jag erfarenhet utav. Det är väl dom fyra stora plus LF?

Hos swb är nog mycket upp till resp säljare.
Handelsbanken är nog den jag bedömer kan vara mest flexibel, den är mest gammalbank av alla. Förutom bluestep är nog handelsbanken dom dom oftast hjälper till med upplåning för att hjälpa till att lösa bort krediter för att undvika exekutiv försäljning

Jaaaa men vad skall man göra dåå ? Tycker du Lasseman ?

Kollade inte vad ursprunget var, är inte så intressant för mig.
Hade inte @johanc84 fått så på nordea eller handelsbanken?
Jag fick ett lån på handelsbanken på 630k i privatlån, jag har inkomst på 520k och min far gick in också ..hans inkomst var då 650k ... Fick boka personligt möte med min bank kvinna :) hon var super trevlig och hjälpte till :)

Tror absolut man kan lyckas, däremot behöver man en låntagare till som har höginkomst , det var den känslan jag fick :)

Jag fick ett lån på handelsbanken på 630k i privatlån, jag har inkomst på 520k och min far gick in också ..hans inkomst var då 650k ... Fick boka personligt möte med min bank kvinna :) hon var super trevlig och hjälpte till :)

Precis den uppfattningen jag fått. Att för dessa belopp bra inkomst och en säkerhet. I ditt fall en medlånetagare.

Precis den uppfattningen jag fått. Att för dessa belopp bra inkomst och en säkerhet. I ditt fall en medlånetagare.
Absolut! Dom var rätt tydliga att det skulle behövas för ett så pass stort privatlån :) men fixa det?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp