Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nordea fått lån där?

Fick beviljat på Marginalen Bank. 350k med en ränta på 7,2% och lösenkrav på 76k. Är ändå nöjd! Nu kan jag börja leva som vanligt igen! :face3hearts:
Omstarten början så fort pengarna kommer in. Borde väl komma i veckan antar jag!

Aa, gjorde på Advisa. Det står samma risk på den UC:n som Nordea gjorde, och den som gjordes via Advisa (3,19%). Hade 3,07% enligt Min UC. Men nu enligt Min UC så har jag ett betyg på 5,37%.

Jag har massa erfarenheter av nordea i olika omgångar och har nog sökt lån där minst 10 gånger. Alltid fungerat kanon och varit tillmötesgående när man pratat med support. 10/10 enligt mig, lätt ansökan, enkelt att få översikt av ekonomin med smidig och snabb app, relativt snabba på att ge svar.

Det enda jag är sådär med Nordea är deras app. Den är lite instabil ibland.

Hur då menar du?
Jag tycker att de funkar bra, och är sjukt smidig och lätt!
Det enda jag har märkt som inte funkar är att det inte går att ringa ifrån appen. Även fast dom säger att man ska ringa där igenom när man sitter i deras telefonkö.

Den ligger nere då o då. Särskillt runt 25:e varje månad.

Jag har massa erfarenheter av nordea i olika omgångar och har nog sökt lån där minst 10 gånger. Alltid fungerat kanon och varit tillmötesgående när man pratat med support. 10/10 enligt mig, lätt ansökan, enkelt att få översikt av ekonomin med smidig och snabb app, relativt snabba på att ge svar.

Enig. 100%.

Helt fantastiska. Saknar ord. Har aldrig haft dom tidigare men när jag köpte lägenhet löste dom ALLT och lite till.

Detta håller jag också med om. Svajar, där tyckte jag SEB var mycket bättre. Hela den tekniska lösningen kändes med modern,avancerad och till syvende och sist stabil.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp