Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nordea fått lån där?

Ungefär samma som dig men med sämre UC score.Och har även huslån som delas med annan person.

Om ska söka lån hos en bank där man är kund, i mitt fall Nordea, är det bättre att göra det när man har pengar på kontot? Typ vid löning, eller spelar det ingen roll egentligen?

Här nu skickat iväg ansökan på att samla lån till Nordea. WISH ME LUCK!

Håller tummarna!

Fortfarande inte hört något! Vet inte om det är bra eller dåligt... Betyget på UC försämrades "bara" med 0,9, så har 3,9 % i risk nu. Så blir jag inte beviljad, så kommer jag slänga iväg en förfrågan på Advisa. Men som sagt, vi får se vad som händer. Återkopplar så fort jag vet något!

Fick precis mess om att lånet ej blev beviljat. Så jävla surt. Ska slå dom en signal senare idag.
Vad händer rent krasst om jag slänger iväg en förfrågan på Advisa? Är det helkört nu eftersom dom nekade mig?

Fick precis mess om att lånet ej blev beviljat. Så jävla surt. Ska slå dom en signal senare idag.
Vad händer rent krasst om jag slänger iväg en förfrågan på Advisa? Är det helkört nu eftersom dom nekade mig?

Nordea är inget och rekomendera inga bra betyg på omdömen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp