Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nominera årets mest kunniga & hjälpsamma medlemmar (2024)

Om jag inte minns helt fel var hon en bit över 70 år, jag hoppas att jag har fel men det kanske var hälsan som svek? Därav frågetecken.

Hon var min favorit här så jag hoppas att jag har fel men något säger mig att allting inte står rätt till?

Om jag inte minns helt fel var hon en bit över 70 år, jag hoppas att jag har fel men det kanske var hälsan som svek? Därav frågetecken.

Hon var min favorit här så jag hoppas att jag har fel men något säger mig att allting inte står rätt till?
Hon var lite över 60 om jag minns rätt och naturlig står inte allt rätt till med tanke på hur närvarande hon var här ute…för att sedan abrupt försvinna i början av juni…
Kände mest en obehaglig olustkänsla genomsyra mig när jag läste det Du skrev…

Hon var lite över 60 om jag minns rätt och naturlig står inte allt rätt till med tanke på hur närvarande hon var här ute…för att sedan abrupt försvinna i början av juni…
Kände mest en obehaglig olustkänsla genomsyra mig när jag läste det Du skrev…

Jag håller helt med dig, hon var online "dygnet runt" i tio år för att helt försvinna och inte logga in på 8 månader.

Ledsamt verkligen.

Har hänt tidigare att väldigt antika skribenter bara försvunnit

Kunniga @Lasseman - Även om vi inte alltid håller med i åsikt så har jag lärt mig mycket nytt från Lasse.

Hjälpsamma @Terry_ - Hjälpt mig personligen och många andra här med mycket. Ett stort tack!

Stort stort grattis till @Kimsan72 också som nu gjort sitt första år som skuldfri efter många långa år på forumet! :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp