Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ni som släppte allt - Vilka "gav" en missbrukad kredit?

Bra med vänner..
Inget återtag av kfm i alla fall då
Nä, det var Santander själva vad jag kan komma ihåg. Det var mycket kommunikation mellan oss. Jag var ju villig att återlämna bilen men hade den ju inte. Nu i efterhand fattar jag ju inte att jag gick med på att ”vännen” fick ta bilen innan ett korrekt köp genomfördes. Men han var skicklig manipulatör.

Nä, det var Santander själva vad jag kan komma ihåg. Det var mycket kommunikation mellan oss. Jag var ju villig att återlämna bilen men hade den ju inte. Nu i efterhand fattar jag ju inte att jag gick med på att ”vännen” fick ta bilen innan ett korrekt köp genomfördes. Men han var skicklig manipulatör.

Sådana har jag sett ett par resulat av hos kfm

Anmälde du den så kallade vännen?

Tror de flesta återtag sker i samförstånd och att man helt enkelt ber bilaffären/finansbolaget hämta bilen eller att man kör dit den.
Återtagning är sällanärenden, jag har varit med på några få. Finns insp som aldrig gjort en trots att dom jobbat i 20 år

Ja, till slut. Det var en komplicerad historia med den bilen. Jag tänkte sälja den när jag inte hade råd längre. En ”vän” ville köpa den, men ville ”hyra” den först i ett par månader för att senare köpa den på sin firma. Han betalade första hyran, sen såg vi aldrig mer röken av några pengar eller bilen. Det tog några månader att få fatt i honom och då hade han i sin tur lämnat över bilen till en annan kille som inte heller var anträffbar. Efter mycket om och men lämnades bilen i sönderslaget skick till en bilfirma. Och jag fick en saftig restskuld.
Fysjutton vilka människor det finns :(

Psykopat det finns tyvärr såna :(

Får man missbrukad/misskött kredit om man låter northmill gå till inkasso?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp