- Meddelanden
- 22 637
- Mottagna reaktioner
- 16 060
- Poäng
- 10 747
Resurs bank och santander gav mig missbrukad kredit
Någon som inte gjorde det? Hur länge syns en missbrukad kredit btw, tre år?
Resurs bank och santander gav mig missbrukad kredit
Nä, det var Santander själva vad jag kan komma ihåg. Det var mycket kommunikation mellan oss. Jag var ju villig att återlämna bilen men hade den ju inte. Nu i efterhand fattar jag ju inte att jag gick med på att ”vännen” fick ta bilen innan ett korrekt köp genomfördes. Men han var skicklig manipulatör.Bra med vänner..
Inget återtag av kfm i alla fall då
Nä, det var Santander själva vad jag kan komma ihåg. Det var mycket kommunikation mellan oss. Jag var ju villig att återlämna bilen men hade den ju inte. Nu i efterhand fattar jag ju inte att jag gick med på att ”vännen” fick ta bilen innan ett korrekt köp genomfördes. Men han var skicklig manipulatör.
Nä, det var Santander själva vad jag kan komma ihåg. Det var mycket kommunikation mellan oss. Jag var ju villig att återlämna bilen men hade den ju inte. Nu i efterhand fattar jag ju inte att jag gick med på att ”vännen” fick ta bilen innan ett korrekt köp genomfördes. Men han var skicklig manipulatör.
Nej! Komplicerat, han visade sig vara ganska grovt kriminell.Anmälde du den så kallade vännen?
Fysjutton vilka människor det finnsJa, till slut. Det var en komplicerad historia med den bilen. Jag tänkte sälja den när jag inte hade råd längre. En ”vän” ville köpa den, men ville ”hyra” den först i ett par månader för att senare köpa den på sin firma. Han betalade första hyran, sen såg vi aldrig mer röken av några pengar eller bilen. Det tog några månader att få fatt i honom och då hade han i sin tur lämnat över bilen till en annan kille som inte heller var anträffbar. Efter mycket om och men lämnades bilen i sönderslaget skick till en bilfirma. Och jag fick en saftig restskuld.

Psykopat det finns tyvärr sånaNä, det var Santander själva vad jag kan komma ihåg. Det var mycket kommunikation mellan oss. Jag var ju villig att återlämna bilen men hade den ju inte. Nu i efterhand fattar jag ju inte att jag gick med på att ”vännen” fick ta bilen innan ett korrekt köp genomfördes. Men han var skicklig manipulatör.