Japp!Galet att dom höjt kreditgräns till 70 k !! Dom vill verkligen få in folk i fällan
Varför? Är väl upp till en själv om man vill ta deras dyra lån?Kan uppmana alla som har lumify att släppa dom obetalt omgående.
Detta bolag måste i omedelbar konkurs för allas bästa. Har du Lumify/Credifi/Binly så hjälp till alla här genom att INTE betala denna månad.
För att alla som har dessa är sjukt missnöjda och betalar ihjäl sig. Dom har inte rätt att finnas.Varför? Är väl upp till en själv om man vill ta deras dyra lån?
Släppa dom och få betalningsanmärkningar menar du?För att alla som har dessa är sjukt missnöjda och betalar ihjäl sig. Dom har inte rätt att finnas.
obefintlig kreditpröving med syfte att utnyttja alla i en dålig situation, möjligtvis att du blir nekad om du har för bra kreditbetyg för dom. Ser till att pengar är lättillgängliga för alla med alla typer av beroende. Skyhög ränta och dolda avgifter, värdelös kundservice, fakturor som förfaller före lön så dom kan lägga extra avgifter, månadsavgifter som äter upp halva lönen.
Nej alla som har dessa måste släppa lumify/credifi/binly omgående nu i juli så vi kan få detta bolag i konkurs
Jag har inga betalningsanmärkningar, inte en enda. Jag klarar mig bra än så länge. Jag menar för mig är inte Lumify så dåligt mot mig, kundtjänst osv är bra. Jag har inga dålig att säga om de direkt, har varit i kontakt med de igen nu på eftermiddag. Jag kan göra ansökan igen på mindre belopp men inte på 50k som jag gjorde inte innan men då måste jag vänta 24 hrs tills jag kan göra en ny ansökan igen.För att alla som har dessa är sjukt missnöjda och betalar ihjäl sig. Dom har inte rätt att finnas.
obefintlig kreditpröving med syfte att utnyttja alla i en dålig situation, möjligtvis att du blir nekad om du har för bra kreditbetyg för dom. Ser till att pengar är lättillgängliga för alla med alla typer av beroende. Skyhög ränta och dolda avgifter, värdelös kundservice, fakturor som förfaller före lön så dom kan lägga extra avgifter, månadsavgifter som äter upp halva lönen.
Nej alla som har dessa måste släppa lumify/credifi/binly omgående nu i juli så vi kan få detta bolag i konkurs

Ska du prova att ansöka imorgon igen och isåfall vilken summa?Jag har inga betalningsanmärkningar, inte en enda. Jag klarar mig bra än så länge. Jag menar för mig är inte Lumify så dåligt mot mig, kundtjänst osv är bra. Jag har inga dålig att säga om de direkt, har varit i kontakt med de igen nu på eftermiddag. Jag kan göra ansökan igen på mindre belopp men inte på 50k som jag gjorde inte innan men då måste jag vänta 24 hrs tills jag kan göra en ny ansökan igen.![]()