Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Ni som har lumify

Galet att dom höjt kreditgräns till 70 k !! Dom vill verkligen få in folk i fällan

Galet att dom höjt kreditgräns till 70 k !! Dom vill verkligen få in folk i fällan
Japp!

Luma finans borde alla bojkotta!
Det känns som deras mål är att skicka folk till inkasso. Ser ingen annan förklaring. Dom tar inga försiktighetsåtgärder alls, utan lånar ut till vem som helst.

Jag menar vilken normal person vänder sig äns till till dessa bolag? Jo, vi svaga som är i behov av snabba pengar. pga. olika situationer.

Vem fan lånar 70 000 från dessa? Månadskostnaden hade blivit 14-17 000. Får ångest av tanken!

Jag tror inte dom blir spec långlivade ärligt talat.

Någon som fått låna 50-70,000 med taxerad inkomst om 290-300k efter x antal återbetalningar? Fått höja till 28,000 och undrar om 50,000-70,000 är möjligt med taxerad inkomst om 292,000

Hejsan,

Vad tycker ni? Jag har slutbetalat mitt lån hos Lumify i fredags förra veckan och fick bekräftelse på mejl också. Men idag tänkte jag lösa andra lån som jag har, typ runt 25kr så jag provade göra ansökan på 30k (Min gamla kreditgräns på var 30k så jag kunde ansöka igen på 30k). Fick höja till 50k, fortsatte såklart med 50k, blev nekad.... provade ringa till kundtjänst, hon kunde inte se varför jag blev nekad, sedan nämnde hon det själv att jag har skött mina betalningar och inga lån hos de kvar. Då rekommenderar hon mig om att jag skulle vänta med att ansöka igen då det är också lönevecka.... Min kreditscore på CreditSafe är medel, har aldrig fått nekad hos de innan. Vad tycker ni då?

Kan uppmana alla som har lumify att släppa dom obetalt omgående.

Detta bolag måste i omedelbar konkurs för allas bästa. Har du Lumify/Credifi/Binly så hjälp till alla här genom att INTE betala denna månad.

Kan uppmana alla som har lumify att släppa dom obetalt omgående.

Detta bolag måste i omedelbar konkurs för allas bästa. Har du Lumify/Credifi/Binly så hjälp till alla här genom att INTE betala denna månad.
Varför? Är väl upp till en själv om man vill ta deras dyra lån?

Varför? Är väl upp till en själv om man vill ta deras dyra lån?
För att alla som har dessa är sjukt missnöjda och betalar ihjäl sig. Dom har inte rätt att finnas.

obefintlig kreditpröving med syfte att utnyttja alla i en dålig situation, möjligtvis att du blir nekad om du har för bra kreditbetyg för dom. Ser till att pengar är lättillgängliga för alla med alla typer av beroende. Skyhög ränta och dolda avgifter, värdelös kundservice, fakturor som förfaller före lön så dom kan lägga extra avgifter, månadsavgifter som äter upp halva lönen.

Nej alla som har dessa måste släppa lumify/credifi/binly omgående nu i juli så vi kan få detta bolag i konkurs

För att alla som har dessa är sjukt missnöjda och betalar ihjäl sig. Dom har inte rätt att finnas.

obefintlig kreditpröving med syfte att utnyttja alla i en dålig situation, möjligtvis att du blir nekad om du har för bra kreditbetyg för dom. Ser till att pengar är lättillgängliga för alla med alla typer av beroende. Skyhög ränta och dolda avgifter, värdelös kundservice, fakturor som förfaller före lön så dom kan lägga extra avgifter, månadsavgifter som äter upp halva lönen.

Nej alla som har dessa måste släppa lumify/credifi/binly omgående nu i juli så vi kan få detta bolag i konkurs
Släppa dom och få betalningsanmärkningar menar du?

Jag har inga betalningsanmärkningar, inte en enda. Jag klarar mig bra än så länge. Jag menar för mig är inte Lumify så dåligt mot mig, kundtjänst osv är bra. Jag har inga dålig att säga om de direkt, har varit i kontakt med de igen nu på eftermiddag. Jag kan göra ansökan igen på mindre belopp men inte på 50k som jag gjorde inte innan men då måste jag vänta 24 hrs tills jag kan göra en ny ansökan igen. :)

Jag har inga betalningsanmärkningar, inte en enda. Jag klarar mig bra än så länge. Jag menar för mig är inte Lumify så dåligt mot mig, kundtjänst osv är bra. Jag har inga dålig att säga om de direkt, har varit i kontakt med de igen nu på eftermiddag. Jag kan göra ansökan igen på mindre belopp men inte på 50k som jag gjorde inte innan men då måste jag vänta 24 hrs tills jag kan göra en ny ansökan igen. :)
Ska du prova att ansöka imorgon igen och isåfall vilken summa? :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp