Beslutet om att löneutmätning skulle upphöra?Nej inget mer, hon ringde bara efter de brevet skickades ut o ville ha lönespecar bakåt m.m, men inget mer, va ca 2 v beslutet kom
Inget samtal, fick bara ett brev där det stod som jag skrev. Känns lite lustigt nu när ni andra verkar få de på andra sättBeslutet om att löneutmätning skulle upphöra?
Märkligt ändå....när hade du samtalet om inledande?
Så du har inte haft samtal med en handläggare på skuldsaneringsenheten? Där ni går igenom uppgifterna du lämnade i din ansökan, dina skulder och varför de uppkommit osv..?Inget samtal, fick bara ett brev där det stod som jag skrev. Känns lite lustigt nu när ni andra verkar få de på andra sätt
Du ska nog ringa dem imon och kolla upp dettaNej men hon hade samtal med min sambo dagen innan som sökte också men fick avslag direkt efter samtalet. Dagen efter fick jag brev om upphävd löneutmätning pga inledande skuldsanering
Sökte Ni skuldsanering samma dag?Nej men hon hade samtal med min sambo dagen innan som sökte också men fick avslag direkt efter samtalet. Dagen efter fick jag brev om upphävd löneutmätning pga inledande skuldsanering