Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ni med skuldsanering

Nej inget mer, hon ringde bara efter de brevet skickades ut o ville ha lönespecar bakåt m.m, men inget mer, va ca 2 v beslutet kom

Nej inget mer, hon ringde bara efter de brevet skickades ut o ville ha lönespecar bakåt m.m, men inget mer, va ca 2 v beslutet kom
Beslutet om att löneutmätning skulle upphöra?
Märkligt ändå....när hade du samtalet om inledande?

Har du läst brevet du fått om inledande ordentligt är några sidor?

Beslutet om att löneutmätning skulle upphöra?
Märkligt ändå....när hade du samtalet om inledande?
Inget samtal, fick bara ett brev där det stod som jag skrev. Känns lite lustigt nu när ni andra verkar få de på andra sätt

Inget samtal, fick bara ett brev där det stod som jag skrev. Känns lite lustigt nu när ni andra verkar få de på andra sätt
Så du har inte haft samtal med en handläggare på skuldsaneringsenheten? Där ni går igenom uppgifterna du lämnade i din ansökan, dina skulder och varför de uppkommit osv..?
Jag hade ett samtal på ungefär 45min och dagen efter fick jag brev (7Sidor) att jag fått inledande..

Nej men hon hade samtal med min sambo dagen innan som sökte också men fick avslag direkt efter samtalet. Dagen efter fick jag brev om upphävd löneutmätning pga inledande skuldsanering

Nej men hon hade samtal med min sambo dagen innan som sökte också men fick avslag direkt efter samtalet. Dagen efter fick jag brev om upphävd löneutmätning pga inledande skuldsanering
Du ska nog ringa dem imon och kolla upp detta

Jag hade absolut ringt och kollat med KFM.
Vad står det mer exakt i det brev Du fått ang. löneutmätningen?

Sökte Ni skuldsanering samma dag?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp