Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Ni med betalningsanmärkningar hur får ni smslån??

Hej!

Precis som rubriken lyder så är jag nyfiken på att veta hur ni med betalningsanmärkningar hur får ni smslån?
Anledningen till att jag frågar är just för att jag själv har betalningsanmärkningar, 2 st, 1 av dem försvinner nu i mars och den andra i juli, jag har fast jobb och senaste årsinkomsten är på 222000 men ändå verkar det vara helt kört för mig att få smslån. Tycker många dömer ut en bara för att man har det trots att de skriver att har du anmärkningar så behöver det inte vara ett problem, men jag vet att många ändå får smslån, så vart lånar ni? Hur många anmärkningar har ni?

Seröst. Hur vettigt är det att ta smslån och dras ner i träsket när det snart verkar bli ljusare för dig? Ursäkta om jag moralisera men det är min uppfattning.

tack för din moralkaka, undanber mig sådana, jag är vuxen och vet precis vad jag gör, men just nu så har jag inget alternativ och fick en oförutsedd räkning, har inte ens mat som det är just nu , tack för att du bryr dig men jag måste överleva denna månad, jag har råd att betala tillbaka det , bara att jag har ingen att låna från just nu ..Lyckades få för lite lön i december bara annars vet jag att jag fixar det .

Vilka aktörer har du provat

Jag har inte provat så många för jag tappade tron när jag sökte till paxo.se, där var det blankt nej.....

Har inte möjlighet med de aktörer som ringer upp, har svårt att prata i telefon på jobbet och då finns det väl inte många kvar? Ferratum antar jag, problemet är bara att som jag fattar det så får man bara låna 2000kr som ny, jag skulle behöva 3000...

Jag har ju haft sms lån innan, men det var när jag inte hade några anmärkningar, om jag söker mig till de som jag haft anses jag ändå som ny att ta lån för dem då , för då ringer de ju inte upp...?

Ja lån har du provat dom?
Extralånet?
38:an

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp