Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Ni med betalningsanmärkningar hur får ni smslån??

Vivus mailade jag till , berättade hur det låg till med mina anmärkningar, fick ett svar att det kan bli svårt att få låna hos dem med anmärkningar.

Nej dom tar inte UC inte vivus men nödkontanter
Det låter ju trist att du inte får lån då om du inga UC har tidigare
Så dålig lön har du ju inte

Nej dom tar inte UC inte vivus men nödkontanter
Det låter ju trist att du inte får lån då om du inga UC har tidigare
Så dålig lön har du ju inte

Nej precis och då är den lönen ändå baserad på mindre timmar än vad jag har just nu, ska fundera på vivus lite till om jag ska chansa, testade ju Cash buddy men fick nej där, mailade tillbaka till dem om hur det ser ut med de nya timmarna och allt men eftersom det varit många röda dagar har jag ju inte fått svar än, tror ändå inte att det går...Onea mailade jag med men de tar inga med betalningsanmärkningar, man är liksom utdömd pga dem trots att jag fick dem för 3 år snart sedan, hade förstått om jag fått dem nyligen...men men...

Du har ju inget att förlora på att chansa att låna på både vivus och onea
Ingen av dom tar UC
Jag fick lån hos både onea och vivus med anmärkning men det är ett bra tag sen och de har kanske ändrat villkoren
Testa

Du har ju inget att förlora på att chansa att låna på både vivus och onea
Ingen av dom tar UC
Jag fick lån hos både onea och vivus med anmärkning men det är ett bra tag sen och de har kanske ändrat villkoren
Testa
Ja Onea måste ha ändrat villkor för jag mailade och frågade och de skrev att tyvärr får man inte ha någon/några för att få lån :(
Har du någon erfarenhet av viaconto?

Jag fick höjt mitt lån hos onea till 25000 för en vecka sen med 5 anmärkningar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp