Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nettofinans nya sida

Ringer Nettofinans

Hej,Undrar om ni som har lån på nettofinans blev uppringda fastän de har e-leg,det verkar ju som att du inte ska legitemera dej med e-leg förrens du då isf blivit godkänd,det står ju att de skickar en länk via mail för signering! Någon som kan svara på om hur de gör?

undrar det oxå

någon som sökt där nyligen och vet ngt som föregående frågeställande?

Jag blev uppringd trots e-leg. Men det var för att kontrollera inkomst. Svarade inte på okänt nummer. Då kom ett sms istället i samma veva. Det kräver att få se de två senaste lönespec eller arbetsgivarintyg.

Det verkar inte gå att söka på lägre belopp än 15000. Det är nog därför många får avslag.

Det tror jag mindre på. Jag fick avslag för någon månad sen. 3 "små" anmärkningar. Två går ut i mars och sista i maj. 360 000 inkomst . Ca 7 uc förfrågningar. Dom som fungerar för mig, vivus - meddelandelån - onea - creditum - trustbuddy - 38:an - nätlån - vardagslånet - extralanet- cash2you - springfinance (20k)- nödkontanter ... Några av dessa fungerade när allt såg mycket sämre ut än idag så jag utgår ifrån att dom skulle fungera även nu. Skulle rekommendera spring före nettofinans. Eller nödkontanter som är oerhört smidiga.

Det tror jag mindre på. Jag fick avslag för någon månad sen. 3 "små" anmärkningar. Två går ut i mars och sista i maj. 360 000 inkomst . Ca 7 uc förfrågningar. Dom som fungerar för mig, vivus - meddelandelån - onea - creditum - trustbuddy - 38:an - nätlån - vardagslånet - extralanet- cash2you - springfinance (20k)- nödkontanter ... Några av dessa fungerade när allt såg mycket sämre ut än idag så jag utgår ifrån att dom skulle fungera även nu. Skulle rekommendera spring före nettofinans. Eller nödkontanter som är oerhört smidiga.

Springfinance förmedlar väl endast? Vem fick du lånet hos via dom? Godkänner nödkontanter anmärkning!? Fått för mig dom säger nej då.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp