Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag skrev innan idag och frågade om det kommit något nytt om Nettofinans. Jo, jag har läst att de tar både Soliditet och UC. Jag bara undrar om det finns fler här som har blivit beviljade kredit/lån hos dem. Funderar nämligen på att ansöka men har en hel del förfrågningar hos Soliditet från Risicum och det kanske innebär ett omedelbart avslag av Nettofinans.
Netfinasn tar uc i vilket fall som helst, har man lånat för mycket och har många förfrågningar så får man avslag. De har samma vilkor som vilken bank som helst.
Jag vart beviljad lån hos Nettofinans, har en betalningsanmärkning, 216 000 kr i årsinkomst, flera förfrågningar. Fick hem att de kollat i både Creditsafe och UC. Däremot så får man inte ha ett sms lån på Mobillån eller SMS kredit om man har ett lån hos Nettofinans för de ingår i samma koncern. Sökte nämligen ett sms lån hos Mobillån och fick till svar att jag var blockerad så jag ringde dem och frågade varför och de sa att man inte får ha ett lån hos Nettofinans samtidigt som man har ett smslån hos Mobillån eller SMS kredit.
Kul att du fick lån hos Nettofinans. Grattis! Men har du mycket skulder? Jag har inga bet. anm men en del skulder och inkomst runt 190 000 kronor om året. Jag tror mina chanser är lika med noll då.
Varning för Nettofinans! Jag uppfyllde kraven och har inga betalningsanmärkningar. Jag har fast inkomst men en del skulder. Kanske var det skulderna som gav mig avslag men i vilket fall som helst, jag fyllde i en ansökan och efter 3-4 sekunder kom det upp med en gång att jag inte hade en tillräckligt hög kreditvärdighet och så fick jag avslag. Jag undrar om de ändå tar UC nu eller om de nöjer sig med en förfrågan från Soliditet eller Creditsafe eftersom jag var icke önskvärd med en gång.