Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nekar Ikano samlingslån om man har inkasso?

Har signerat genom BankID och får det utbetalt inom 3 bankdagar. Inga konstigheter alls med kompletteringar eller något.
Detta trodde jag aldrig... Tack alla här för att hänvisat mig till Ikano och ringa. Inte att gå genom Lendo och försöka!
Hur funkade det? Kunde hon ge godkänt via telefon direkt med dina förutsättningar utan att ta UC och sen såklart godkände hon när det stämde via UC?

Hur funkade det? Kunde hon ge godkänt via telefon direkt med dina förutsättningar utan att ta UC och sen såklart godkände hon när det stämde via UC?
Jag förklarade min UC genom telefon till henne och sedan fyllde hon i frågor som hur mycket tjänar du, hur bor du, transportkostnad etc.

Efter alla frågor och jag förklarade alla mina FF jag gjort och när, hur mycket jag tjänar etc på min UC. Då sa hon du har alla kretierier för att slippa kompletteringar och mestadels för du har haft stabil inkomst över 2 år och det har ökat+överbelånad.

Sen skulle hon ta UC på mig (måste de göra så jag inte ljuger i samtalet om min UC). Ringer tillbaka efter cirka 10 minuter och säger allt ser korrekt ut och det stämmer det du sagt, du är beviljad. Vi kommer betala ut pengarna på ditt konto så får du själv betala av dina samlade lån.
Du får snart ett mejl eller SMS att signera med BANKID på lånet.

jag gick in på deras Mina sidor på deras hemsida och signerade. Ändrade till 12 års betalningstid och signerade. Nu kommer pengarna på fredag efter middag eller måndag. Hon ringde tillbaka och såg att jag signerat.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp