- Meddelanden
- 54
- Mottagna reaktioner
- 34
- Poäng
- 137
Ska göra det imorgon tänkte jag eller på torsdag! I alla fall ringa dom och prata först! återkommerHar du sökt? Berätta gärna hur det gick!
Ska göra det imorgon tänkte jag eller på torsdag! I alla fall ringa dom och prata först! återkommerHar du sökt? Berätta gärna hur det gick!
Nu har jag ringt till dom och fått har beviljat lån och utbetalning direkt utan kompletteringar. Kan betala av mina krediter och dumma lån själv utan lösenkrav!Har du sökt? Berätta gärna hur det gick!
Grattis! Själv har jag inte vågat söka än, så rädd för avslag och ännu en dum förfrågan...Nu har jag ringt till dom och fått har beviljat lån och utbetalning direkt utan kompletteringar. Kan betala av mina krediter och dumma lån själv utan lösenkrav!
Största anledningen till det var att jag har stabil inkomst över 2022 och 2023 med 432k 2022, 472k 2023. Och sen sa jag att jag kommer ha ännu högre 2024.
Kunde låna 325k som max men vill bara ha 265k.
Räntan var rätt hög på grund av mina 14 FF. Men den kunde jag ansöka om lägre sen i juni 2025 då jag har bara har 1 FF.
kommer vara kostnad på 5.2k/månaden med låneskydd. Vill ha det då jag slipper vara orolig om något händer!
Detta har verkligen räddat mig från att gå på 0+- i månaden till att ha över nästan 10k... är just nu överlycklig!!!
Kom till en kvinna som var jättetrevlig.
Jag frågade om kompletteringar men det behövs inte om du har stabil taxerad inkomst ett par år i rad och den går uppåt eller ligger stabilt!
De ska skicka mig e-signering men hon sa de har haft tekniska problem.. annars blir det nog pappersform.
Stort grattis!Nu har jag ringt till dom och fått har beviljat lån och utbetalning direkt utan kompletteringar. Kan betala av mina krediter och dumma lån själv utan lösenkrav!
Största anledningen till det var att jag har stabil inkomst över 2022 och 2023 med 432k 2022, 472k 2023. Och sen sa jag att jag kommer ha ännu högre 2024.
Räntan var rätt hög på grund av mina 14 FF. Men den kunde jag ansöka om lägre sen i juni 2025 då jag har bara har 1 FF.
kommer vara kostnad på 5.2k/månaden med låneskydd. Vill ha det då jag slipper vara orolig om något händer!
Detta har verkligen räddat mig från att gå på 0+- i månaden till att ha över nästan 10k... är just nu överlycklig!!!
Jag frågade om kompletteringar men det behövs inte om du har stabil taxerad inkomst ett par år i rad och den går uppåt eller ligger stabilt!
De ska skicka mig e-signering men hon sa de har haft tekniska problem.. annars blir det nog pappersform.
Som för mig då. Bättre att ringa till dom direkt.Nu har jag ringt till dom och fått har beviljat lån och utbetalning direkt utan kompletteringar. Kan betala av mina krediter och dumma lån själv utan lösenkrav!
Jag fick tyvärr rätt högt men det var på grund av många FF.14.2%Vilken ränta fick du? Grsttis!