Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Negativa kommentarer

Tack för att du blockar mig, då slipper jag svara på dina inlägg framöver?

Mår absolut inte dåligt av snällhet och empati men ser ingen anledning att visa den sidan för dig. Dina senaste inlägg dryper av en viss överlägsenhet och du är ganska hatisk i det du skriver, fast det är ju jag som är troll, hatisk, lite människa osv osv
Hört talas om självinsikt?

Du kan inte dra det kortet du gör nu när du redan drivit nån till vansinne, så att den personen tappar det och säger rakt ut i affekt vad hon känner. Att du gör det stärker bara det hon skrek ut här nyss.

Tack för att du blockar mig, då slipper jag svara på dina inlägg framöver?

Mår absolut inte dåligt av snällhet och empati men ser ingen anledning att visa den sidan för dig. Dina senaste inlägg dryper av en viss överlägsenhet och du är ganska hatisk i det du skriver, fast det är ju jag som är troll, hatisk, lite människa osv osv
Hört talas om självinsikt?

Lustigt att DU frågar om ”självinsikt” när jag påpekar om DITT sätt att vara?

Jag VET att jag föder dig nu,det är precis såna här inlägg du går i gång på och till och från faller jag i fällan,jag är inte mer än människa och jag är väldigt öppen när det kommer till känslor. Jag har lätt till skratt,glädje,tårar,ilska till skillnad mot Dig som njuter av att din självkontroll och goda ton!

Jag hävdar fortfarande att du är en människa som har svårt med känslor,både att ge och ta emot.

Du kan inte dra det kortet du gör nu när du redan drivit nån till vansinne, så att den personen tappar det och säger rakt ut i affekt vad hon känner. Att du gör det stärker bara det hon skrek ut här nyss.
Jag kan dra vilket kort jag vill

Lustigt att DU frågar om ”självinsikt” när jag påpekar om DITT sätt att vara?

Jag VET att jag föder dig nu,det är precis såna här inlägg du går i gång på och till och från faller jag i fällan,jag är inte mer än människa och jag är väldigt öppen när det kommer till känslor. Jag har lätt till skratt,glädje,tårar,ilska till skillnad mot Dig som njuter av att din självkontroll och goda ton!

Jag hävdar fortfarande att du är en människa som har svårt med känslor,både att ge och ta emot.
Går inte igång på dina inlägg men tack för omtanken
Jag har svårt med känslor, det är inte helt osant. Har insett att det finns bara en person som kan hjälpa mig, jag själv, ingen annan. När du väl kommer till samma insikt kommer du att se att det blir lite lättare att gå upp på morgonen.
Man är där man är pga sig själv, ingen annan är ansvarig för det.

Men snälla ni! Jag brukar vara en bitch här ibland och även varit negativ mot dig Svullo!
Men ikväll är jag snäll blir bara värre att vara hatisk och trycka ner varandra!
Absolut, du har rätt. Men snälla, är jag hatisk och trycker ner?

Ja du kan, men du förstärker bara den bild som flera här inne har av dig.

Jag menar att det blir emotsägelsefullt när du gör det.

Men det är ju inte nått som du lägger vikt vid.

Så länge du får säga din åsikt.
Exakt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp