Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Negativa kommentarer

Fattar nada av inlägget
Förklara haha
Försök att lätta upp stämningen.. Tidigare skrev kimsan fint om terry och sa då "om jag ändå var 15 år yngre" det trigga min hjärna lite ;) så svårt att räkna rätt med bara antaganden att jag redigerat det inlägget 3 ggr redan

Men nu blev jag fast i ett räkneexempel som bygger på antaganden.

Kimsan72 rimligtvis borde det betyda "kimsan född 72"

Skulle ge en ålder på 46-47 år.

Sen kom det "om jag ändå var 15 år yngre" då blir det jobbigt. För frågan är om du gillar folk i din egen ålder eller äldre eller yngre.. Om du gillar dem i din egen ålder borde terry vara ca 30 år gammal, men om du gillar yngre då ger det en ålder 45-46 minus 15 = 30 skulle du vara då och om du gillar yngre är han 18-29 gillar du däremot äldre ja då är han ju 30- 44 . . $#&@@&##@# suck. . Hur gammal är Terry kan inte sova!
Eller så är hon 72 år. -:)

Även här inne. Vi är här för att hjälpa och stötta varandra. Ingen blir hjälpt av att man inte är ärlig och rak. Saker kan sägas på olika vis dock.
Jag blir då inte hjälpt av att någon sitter och skriver att de blir irriterad av mitt inlägg!?:oops:
Försök att lätta upp stämningen.. Tidigare skrev kimsan fint om terry och sa då "om jag ändå var 15 år yngre" det trigga min hjärna lite ;) så svårt att räkna rätt med bara antaganden att jag redigerat det inlägget 3 ggr redan
Jag blev så nyfiken så jag nästan bad om ett foto!?:p:D

Ah nu fattar jag ❤️Bra att du lättar upp den lite tuffa stämningen som börjar bli här! Kör på ❤️

När det gäller DIG är det ”block” som gäller! Du är ett troll som göds av just såna här inlägg!... snällhet & empati får dig att må dåligt,varför?

Lego utan plast!?
Tack för att du blockar mig, då slipper jag svara på dina inlägg framöver?

Mår absolut inte dåligt av snällhet och empati men ser ingen anledning att visa den sidan för dig. Dina senaste inlägg dryper av en viss överlägsenhet och du är ganska hatisk i det du skriver, fast det är ju jag som är troll, hatisk, lite människa osv osv
Hört talas om självinsikt?

Men nu blev jag fast i ett räkneexempel som bygger på antaganden.

Kimsan72 rimligtvis borde det betyda "kimsan född 72"

Skulle ge en ålder på 46-47 år.

Sen kom det "om jag ändå var 15 år yngre" då blir det jobbigt. För frågan är om du gillar folk i din egen ålder eller äldre eller yngre.. Om du gillar dem i din egen ålder borde terry vara ca 30 år gammal, men om du gillar yngre då ger det en ålder 45-46 minus 15 = 30 skulle du vara då och om du gillar yngre är han 18-29 gillar du däremot äldre ja då är han ju 30- 44 . . $#&@@&##@# suck. . Hur gammal är Terry kan inte sova!

Underbara, härliga Du... :D
Mmm, de e riktig ”killer” detta... ;)

...men låt mig stilla Din nyfikenhet...ja gillar alla män...dock inte fööör gamla!!! ;)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp