- Meddelanden
- 10 142
- Mottagna reaktioner
- 6 672
- Poäng
- 4 477
Ja, det bjuder jag på.Du är skittöntig.![]()
Ja, det bjuder jag på.Du är skittöntig.![]()
Kan inte din historia Lilaros men har du skulder idag pga spel? Om så är detta jävligt provocerande och kan lova dig att inom ett halvår kommer du sitta i skiten. Hoppas självklart inte det men jag övertalade mig själv att jag inte hade problem men har haft tre återfall och varje gång har kostat med över 500k + en helvetes massa tillit till min familj.
Idag är jag spelfri sen 7 månader och går hos stöd grupp. Gör man inga drastiska åtgärder så kommer du åka dit igen. Är man spelberoende så hittar man kryphål. Jag fick krav av mina nära att börja gå på möten samt spärra mobilt bank-id (vilket jag nyligen fått tillbaka) och spelpaus med mera. Jag blev ekonomiskt handikappad.
Gissar på att det känns sjukt mycket lättare för dig eftersom din man vet om allt och att han sitter lika mycket i skiten han om jag förstått rätt? Dom flesta håller ju allt för sig själva vilket jag gjorde och det fick jag fruktansvärda mörka tankar av. Nästan varje dag gick en snabb tanke på att köra bilen in i ett träd på vägen till jobbet. Och varför har du spärrat dig men lirar ändå på din mans konto?
Jag vann runt 600k i början av min gambling historia och det var det sämsta jag kunde göra. Har idag skulder på runt 2 miljoner men minns ändå bara vinsterna jag vunnit och inga förluster.
Ser ändå ljust på framtiden och hoppas få en skuldsanering beviljad i framtiden och jag fick behålla min familj utan att någon lämna.
Ja, det bjuder jag på.
Kan inte din historia Lilaros men har du skulder idag pga spel? Om så är detta jävligt provocerande och kan lova dig att inom ett halvår kommer du sitta i skiten. Hoppas självklart inte det men jag övertalade mig själv att jag inte hade problem men har haft tre återfall och varje gång har kostat med över 500k + en helvetes massa tillit till min familj.
Idag är jag spelfri sen 7 månader och går hos stödgrupp. Gör man inga drastiska åtgärder så kommer du åka dit igen. Är man spelberoende så hittar man kryphål. Jag fick krav av mina nära att börja gå på möten samt spärra mobilt bank-id (vilket jag nyligen fått tillbaka) och spelpaus med mera. Jag blev ekonomiskt handikappad.
Gissar på att det känns sjukt mycket lättare för dig eftersom din man vet om allt och att han sitter lika mycket i skiten han om jag förstått rätt? Dom flesta håller ju allt för sig själva vilket jag gjorde och det fick jag fruktansvärda mörka tankar av. Nästan varje dag gick en snabb tanke på att köra bilen in i ett träd på vägen till jobbet. Och varför har du spärrat dig men lirar ändå på din mans konto?
Jag vann runt 600k i början av min gambling historia och det var det sämsta jag kunde göra. Har idag skulder på runt 2 miljoner men minns ändå bara vinsterna jag vunnit och inga förluster.
Ser ändå ljust på framtiden och hoppas få en skuldsanering beviljad i framtiden och jag fick behålla min familj och nu har vi det trots skulderna det bättre än på länge. Allt på grund av att jag känner mig frisk och är 99999% mer närvarande. Kommer aldrig spela något igen i hela mitt liv. Spelet kidnappade min hjärna i cirka 7 år.
Har aldrig rökt.Du behöver inte spela cool när du inte är det ny, du Terry och kassakon är värst på forumet. Ni kan vara normala mot folk som är bättre människor och inte dryga er ständigt. Rökrutegruppen som växt upp och inte utvecklats.
Med stödgrupp menar du spelförening? eller något inom vården? Jag själv ska få hjälp nu därför jag frågar.
Varför söker ni hjälp har ni ingen vilja? Och så hackar ni på mig som själva behöver söka hjälp. Herregud.
Inte menat mot dig 2pac men alla andra som är elaka mot mig som klarar mig galant.
Då vill jag bara påminna damen att allt hon skrivit här är inte bara hur bra det går. Läs igenom din egen tråd så ser du hur bra det gåttDet här är en tråd som jag har skapat för att jag vill skriva om mina framsteg och ni är välkomna att göra det om ni vill det också men sluta med påhopp mot mig och sånt där för ni känner inte mig och jag kommer anmäla er allihop som håller på att dryga er snart. Jag vill ha en fristad där jag kan skriva hur bra det går. Utan negativa människor, skapa en egen tråd "Något jag stört mig på hos Lilaros idag" är ett förslag.