Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej, ja vi kanske ska spärra i framtiden, om vi gör det nu kan vi inte använda skrill och det kan vara bra om det verkligen kniper.
Jag skrev ju varför, betalade 30 000 i räkningar och är ifatt nu och har köpt en bil för 10 000 idag. Jag skulle kunna skita i att spela, gör det inte nu, men det där var viktigt.

Vill du sluta spela helt? Helt, utan att spela någon gång då o då, även om det krisar med pengarna?
Jag tror att du måste ta en sak i taget. Ta tag i ditt spelberoende först och främst Bli spelfri innan du tar tag i skulderna. Är nog svårt att göra båda sakerna samtidigt. Har du fått hjälp med ditt spelberoende?
Och varför i hela fridens namn låter din man dig spela i hans namn när du är spelberoende? Han ska ju stötta dig i din spelfrihet!!

Hoppas att du tar tag i ditt spelande, för det går väldigt snabbt och lätt utför.

Spärrar man sig på spelpaus påverkar det inte skrill på något sätt alls.

Skrill är inget spelbolag

Vill du sluta spela helt? Helt, utan att spela någon gång då o då, även om det krisar med pengarna?
Jag tror att du måste ta en sak i taget. Ta tag i ditt spelberoende först och främst Bli spelfri innan du tar tag i skulderna. Är nog svårt att göra båda sakerna samtidigt. Har du fått hjälp med ditt spelberoende?
Och varför i hela fridens namn låter din man dig spela i hans namn när du är spelberoende? Han ska ju stötta dig i din spelfrihet!!

Hoppas att du tar tag i ditt spelande, för det går väldigt snabbt och lätt utför.

Jag vet allt sånt här jag har varit en av de mest aktiva medlemmarna här sedan ett år, det kan du säga till någon nybörjare. :D Jag har inget spelberoende längre. Hela hösten har varit lugn. Bara spelat ett fåtal gånger och vunnit aldrig gått back. Det är inte som förr.

Kom pengarna du spelade för från någons donation här på forumet när du efterfrågade ”blöj och mat-pengar”? Hoppas verkligen ingen hann skänka något.

som sagt är jag en av de mest aktiva människorna på det här forumet och väldigt pålitlig. Skrev i den tråden innan jag fick 5000 av en släkting och då tog jag bort inlägget ”skänk pengar”. Tror du någon som har skrivit typ 2000 inlägg här på forumet skulle vara oärlig. Jag är alltid ärlig. :)

Om du aldrig förlorar så är det väl bara att spela mer? Om man har hundra procent vinster så spelar det väl ingen roll om man spelar 5 ggr eller 500 ggr? Annars är det ju tur och slump vi pratar om och du vet ju tydligen hur man alltid vinner numera...

Jag vet allt sånt här jag har varit en av de mest aktiva medlemmarna här sedan ett år, det kan du säga till någon nybörjare. :D Jag har inget spelberoende längre. Hela hösten har varit lugn. Bara spelat ett fåtal gånger och vunnit aldrig gått back. Det är inte som förr.

Fast ett spelberoende blir man ju inte botat från.. Blir lite provocerad faktiskt! Är själv spelmissbrukare, så jag vet ju va jag talar om. Det är liksom bra tips! Har varit spelfri i snart 6 1/2 år utan ETT ENDA återfall. Det du!! (tycker att jag själv är extremt duktig, jag var djupt nere i spelandet)

Du svarar inte på mina frågor.. Jag tar det som nej du har inte insett att du är beroende. Och nej du vill inte stänga alla möjligheter till spel. Och åter igen nej du har inte nått botten ännu.

Man kan liksom inte spela lite då o då om man är beroende. Det går liksom inte riktigt att kontroll så. Eller inte för mig iallafall. Skulle aldrig våga testa dock. Kul för dig om det funkar så för dig. Du kanske har fått en mild variant av spelberoende (ironi).

Jag har varit medlem här sen 2012. Dock ej så aktiv. Men ändå. Sen bevisar ju inte ens ärlighet av hur många inlägg man har skrivit.

som sagt är jag en av de mest aktiva människorna på det här forumet och väldigt pålitlig. Skrev i den tråden innan jag fick 5000 av en släkting och då tog jag bort inlägget ”skänk pengar”. Tror du någon som har skrivit typ 2000 inlägg här på forumet skulle vara oärlig. Jag är alltid ärlig. :)
Ärlighet kommer inte med antalet inlägg.
Jag har levt med en spelmissbrukare och han kunde inte spela lite eller ibland då missbruket inte kan sätta gränser. För mig låter det du skriver som en ren förnekelse.
Jag är dock glad för din skull att du lyckades lösa krisen, inte minst för barnens skull.

Ärlighet kommer inte med antalet inlägg.
Jag har levt med en spelmissbrukare och han kunde inte spela lite eller ibland då missbruket inte kan sätta gränser. För mig låter det du skriver som en ren förnekelse.
Jag är dock glad för din skull att du lyckades lösa krisen, inte minst för barnens skull.
Detta har jag försökt förklara för Lilaros innan men hon är uppenbarligen en spelmissbrukare som kan spela lite då och då! :eek:

Detta har jag försökt förklara för Lilaros innan men hon är uppenbarligen en spelmissbrukare som kan spela lite då och då! :eek:
Håller med. Men hon skrev ju just att hon inte beroende längre. Jag tror inte att hon är klar med spelandet. Hon har inte kommit till den punkten då hon erkänner för sig själv att hon är spelberoende. Synd!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp