Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det var väl inte så länge sen en djurgårdare blev ihjälslagen på väg till match.

Det var väl inte så länge sen en djurgårdare blev ihjälslagen på väg till match.

Det hände på stan men visserligen en matchdag. Jag har läst domen eftersom jag var bekant med GM och det var ett slag som utdelades. Jag säger inte att det var bra på något sätt men vi har haft 2 dödsfall kopplade till fotbollen, dels det du nämner men sen också Tony Deogan. Motsvarande siffra på krogar/barer/festivaler/tvättstugor/bingohallar bör vara ganska mycket högre.

Mycket hat bland supportrarna tyvärr men jag tror att de är goda och rara en och en när man möter de på stan men i grupp kommer det fram så mkt hat och aggressivitet så det är inte klokt!!
Säkert värre i grupp dom triggar igång varandra:(

Det sägs att AIK supportrarna är värst. Jag vet inte riktigt om det stämmer, känns som att alla bråkar och slåss.
Här har det varit värst med AIK.
Då är det extra poliser insatta.
Jättestökigt:( men nu är vi ju beredda :D

Till årsskiftet sitter du på en buffert på 100 t :)

Det hade varit skönt men jag tänkte på det där med sparande, går väl inte om den jagar gift med har utmätning? Kan jag spara?

Bra idag:
Blivit peppad ekonomiskt och ryckt upp mig genom att klä på mig en snygg outfit: vit tajt skinnjacka, vit/svartrutig gubbmössa, rosa uggsskor med paljetter, blå tights med leopardmönster och illröd mockaväska.

Peter Siepen släng dig i väggen!

La budget imorse för framtida sparande och såg att jag har fasta utgifter under 10 k varje månad nu när jag separerat från min sambo och bytt bort från Telenor vad gäller bredband och telefoni :) KF tar 3000 varje månad resten ska jag försöka spara så att man kan hitta på roliga saker och även ha buffert. Har inte varit på hårdrocksfestival på 8 år även om jag relativt ofta är på spelningar

Edit: Kommer förstås börja betala mer med tiden vad gäller skulder men restaurang/servicebranschen är pissdåligt betald.

Det hade varit skönt men jag tänkte på det där med sparande, går väl inte om den jagar gift med har utmätning? Kan jag spara?
Det är klart att du kan ha ett sparande på ett konto som står i ditt namn. Lika klart som att kf inte går in och utmäter din lön för din mans skulder.

Det är klart att du kan ha ett sparande på ett konto som står i ditt namn. Lika klart som att kf inte går in och utmäter din lön för din mans skulder.

Ja okej men om jag ändrar jobb så jag får högre inkomst ska jag väl underrätta KF så han får mer utmätt varje månad då vi är gifta? Eller?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp