I Helsingborg menar du.?Det var väl inte så länge sen en djurgårdare blev ihjälslagen på väg till match.
Det var väl inte så länge sen en djurgårdare blev ihjälslagen på väg till match.
Säkert värre i grupp dom triggar igång varandraMycket hat bland supportrarna tyvärr men jag tror att de är goda och rara en och en när man möter de på stan men i grupp kommer det fram så mkt hat och aggressivitet så det är inte klokt!!

Här har det varit värst med AIK.Det sägs att AIK supportrarna är värst. Jag vet inte riktigt om det stämmer, känns som att alla bråkar och slåss.
men nu är vi ju beredda 
Till årsskiftet sitter du på en buffert på 100 t![]()
KF tar 3000 varje månad resten ska jag försöka spara så att man kan hitta på roliga saker och även ha buffert. Har inte varit på hårdrocksfestival på 8 år även om jag relativt ofta är på spelningarDet är klart att du kan ha ett sparande på ett konto som står i ditt namn. Lika klart som att kf inte går in och utmäter din lön för din mans skulder.Det hade varit skönt men jag tänkte på det där med sparande, går väl inte om den jagar gift med har utmätning? Kan jag spara?
Det är klart att du kan ha ett sparande på ett konto som står i ditt namn. Lika klart som att kf inte går in och utmäter din lön för din mans skulder.