- Meddelanden
- 2 138
- Mottagna reaktioner
- 1 363
- Poäng
- 997
Det är bra att du har viljan att bli skuldfri och jag förstår du vill bli det så snabbt som möjligt, men med dina inkomster kontra utgifter lär det målet bli svårt att nå. Varför gör du inte en realistisk budget och inser att det kommer ta tid att bli av med skulderna? Hur irriterande och frustrerande det än är så tar det tid att bli skuldfri.
Äh, jag brukar klara svåra saker som andra säger är omöjliga och jag vill visa att svåra saker inte är omöjliga. Realisten som sätter sig och knaprar flingor och accepterar sitt öde och ger upp kan vara den som gör fel.
Min närmsta älskade väninna därute i verkligheten är så, lever ett vanligt tråkigt liv, tar inga risker och har därför aldrig upplevt något eller hunnit göra något utöver det jag tvingat henne att satsa på. Hon har tackat mig tusen gånger för att jag fått henne mer spontan, självsäker och modig nog att prova söka jobb osv. Jag har aldrig gått på en intervju utan att få jobbet, jag klarar saker när jag lägger manken till. F*ck being normal.