Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Mja det var lite irritersamt, jag tror en annan teamchef hade "hjälpt till" och lagt in vabb på en kollega, men blandat ihop våra namn lite.
Nåja. Blir mycket falukorv i oktober och efter 25 oktober när det korrigeras blir det väl löjrom en månad :D
Ja eller hur.. oktober blir redan en kanon månad för mig då jag får min bonus så de där tusenlapparna jag saknar nu känns rätt fjuttiga då :/ men vad är det med lönekontor att inte kunna korrigera utan att det måste vänta tills nästa period? Det är ju trots allt företaget som gjort fel.. morr

Ja eller hur.. oktober blir redan en kanon månad för mig då jag får min bonus så de där tusenlapparna jag saknar nu känns rätt fjuttiga då :/ men vad är det med lönekontor att inte kunna korrigera utan att det måste vänta tills nästa period? Det är ju trots allt företaget som gjort fel.. morr

Jag vet inte vad det sitter i riktigt, men det är enklare att skicka folk till månen än att ändra efter "köringar" vad jag förstått

Bra idag:
*Mejlat 18 låneföretag och skrivit och frågat om tid. De flesta meddelade när skulden kommer sägas upp om man inte betalar, t.ex. november eller december.
Flexkontot däremot som bara missats i augusti kom med stora varningstexter och utrop om att min kredit kommer gå till kronofogden och jag kommer få missbrukad kredit om jag inte betalar omgående. Stupid idioter. 1 månad missad och hotar för att driva in.
Kommer betala den men har 5 andra obetalda i augusti.

*Täckt över 7 små ärr från ungdomen för jag har inte haft t-shirt på 17 år nu.

*Betalat hyra, el på 6000, alla nuvarande inkassoärenden och storhandlat.

Ska ta nya tag med att sälja kläder och småkrafs.
Räkningar kvar är ca 45 000 men man får väl sälja grejer vad fasen skitsamma. Orkar inte deppa idag.
Flexkontot är väl som brixo dvs hårda.
Och inte roliga att ha o göra med alls.
Kämpar här också med sån här liten lön o även maken blir det tufft.
Har rosenknoppen med fat 12 st med guldkant från ungdomen ligger på ca 200kr st kanske man kan få nått för dom.
Silver skedar man kallade dopskedar fast mindre modell går säkert att få nån krona.
Fick ner com hem till hälften tog bort Cmore o minskade hastighet bra tips Kimsan:)
Svårt att tänka själv ibland;)
Tur ni finns❤️
Fortsätt kämpa Lilaros❤️
Vi ger aldrig upp heller hur;)

Senast ändrad:
Har rosenknoppen med fat 12 st med guldkant från ungdomen ligger på ca 200kr st kanske man kan få nått för dom.
Silver skedar man kallade dopskedar fast mindre modell går säkert att få nån krona.
Fick ner com hem till hälften tog bort Cmore o minskade hastighet bra tips Kimsan:)
Tur ni finns??
Fortsätt kämpa Lilaros??
Bra @Syrran att du fick ner dina fasta kostnader.
Det är en av de enklaste sakerna att förändra, tror att jag skrivit det x flera som tips. Skön känsla efteråt. ❤️

Tur ni finns??
Fortsätt kämpa Lilaros??

Bra jobbat Syrran! Vi är många som hejar på Dig sweetie ❤️

Hejsan alla.
Bra idag:
Hittade 3 pantflaskor. :D

Jag har ett nytt mål. Bli av med alla mina skulder på ett år till 26e september nästa år.

310 000 ska alltså bort och jag får 16 500 kr i månaden och utgifter är 25 000 kr/månad just nu.
Kommer använda mig av köp billigt, sälj dyrare metoden.
Vem tror att jag klarar det?
Målet är 0 synliga skulder och andra skulder, 0 förfrågningar och ingen anmärkning. UC nu vid start är på 51%. Om det här går kommer det gå att bli miljonär sen. Då börjar kronorna räkna uppåt 1....2....3.
Nu ska jag sälja varje klädesplagg som inte används och mina småprylar sak för sak.

Hejsan alla.
Bra idag:
Hittade 3 pantflaskor. :D

Jag har ett nytt mål. Bli av med alla mina skulder på ett år till 26e september nästa år.

310 000 ska alltså bort och jag får 16 500 kr i månaden och utgifter är 25 000 kr/månad just nu.
Kommer använda mig av köp billigt, sälj dyrare metoden.
Vem tror att jag klarar det?
Målet är 0 synliga skulder och andra skulder, 0 förfrågningar och ingen anmärkning. UC nu vid start är på 51%. Om det här går kommer det gå att bli miljonär sen. Då börjar kronorna räkna uppåt 1....2....3.
Nu ska jag sälja varje klädesplagg som inte används och mina småprylar sak för sak.

Det är bra att du har viljan att bli skuldfri och jag förstår du vill bli det så snabbt som möjligt, men med dina inkomster kontra utgifter lär det målet bli svårt att nå. Varför gör du inte en realistisk budget och inser att det kommer ta tid att bli av med skulderna? Hur irriterande och frustrerande det än är så tar det tid att bli skuldfri.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp