Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Men du kan ju gå ut i skogen och plocka lingon och svamp och ölburkar på stan så klarar ni ju er, enligt ditt inlägg i annan tråd
Lilaros menade självklart inte att man kan klara sig på det om man har stora skulder, det var mer menat som en reflektion och ett tips.
Det ligger en hel del i det, att ta tag i och påverka sin situation på alla möjliga sätt man kan istället för att bara klaga.
Många bäckar små...

Lilaros menade självklart inte att man kan klara sig på det om man har stora skulder, det var mer menat som en reflektion och ett tips.
Det ligger en hel del i det, att ta tag i och påverka sin situation på alla möjliga sätt man kan istället för att bara klaga.
Många bäckar små...
Det skulle vara en med på slutet. Var inte helt allvarligt och seriöst menat.

Idag har jag samlat två ölburkar med tre lingon i varje ölburk och sen hittade jag en rutten brun svamp som man kunde skära bort hatten på. 2 kronor pant och en soppa. :D

Senast ändrad:
Idag har jag samlat två ölburkar med tre lingon i varje ölburk och sen hittade jag en rutten brun svamp som man kunde skära bort hatten på. 2 kronor pant och en soppa. :D
Hahahahahaaaaaahahahahahahahahahahahahahaha

Jag funderar lite på hur man får bäst utdelning på de 2 kronorna.
Mitt tips är att investera dem i en fond.
Då kan de växa och ge ränta på ränta.

Minns du att jag skrev att började fondspara till yngsta dottern? Redan + 11 kr på fondkontot.

Hoppas du hittar 4 ölburkar imorgon :)
Tre lingon till gröten är fler än inga lingon alls. Svampsoppa... muuuummmms. Hittar du några fler svampar så kommer jag på soppa ;) <3

Nuförtiden njuter jag av att betala räkningar... för det betyder att det finns pengar att betala med.
tyvärr finns det fler räkningar än pengar men är glad ändå för de jag kan betala!
Jo tack stöter på det jag med.. typ den här månaden när lönekontoret har klantat sig så in i bomben och dragit obetald semester på mig en vecka. Kände idag att jag ger upp! Får inte korrigeringen förens nästs lön heller :(

Jo tack stöter på det jag med.. typ den här månaden när lönekontoret har klantat sig så in i bomben och dragit obetald semester på mig en vecka. Kände idag att jag ger upp! Får inte korrigeringen förens nästs lön heller :(

Liknade grej för mig, hittade 4 dagar vabb som jag inte kan förstå hur dom kommit dit.. jag har inte registrerat dom...

Liknade grej för mig, hittade 4 dagar vabb som jag inte kan förstå hur dom kommit dit.. jag har inte registrerat dom...
Visst blir man glad? Kände mig för engångs skull glad över den 25... bra semesterersättning på ingång.. nej nej det kunde jag ju glömma

Visst blir man glad? Kände mig för engångs skull glad över den 25... bra semesterersättning på ingång.. nej nej det kunde jag ju glömma

Mja det var lite irritersamt, jag tror en annan teamchef hade "hjälpt till" och lagt in vabb på en kollega, men blandat ihop våra namn lite.
Nåja. Blir mycket falukorv i oktober och efter 25 oktober när det korrigeras blir det väl löjrom en månad :D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp