Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jo dagen efter jag skrev inlägget eller liknande men hann inte sälja bilen som skulle ta smslån.
Blev du tvungen att ta sms lån för att laga rutan? :( Det är förödande för ekonomin när man kämpar och så dyker det upp ngt oväntat och man inte kan betala på annat sätt än sms lån så blir allt värre :(

Blev du tvungen att ta sms lån för att laga rutan? :( Det är förödande för ekonomin när man kämpar och så dyker det upp ngt oväntat och man inte kan betala på annat sätt än sms lån så blir allt värre :(

Nej det gick att göra själv kostnadsfritt som tur är. Jo, Vi tar inga smslån.

Hejsan hoppsan.
Hur mår ni? Hur går det?
Jag har 50 000 i räkningar - mina och gemensamma och hade behövt betala 70 000 på lån dessutom.
Hoppas få in 80 000 på försäljningar,
Får 30 000 den här månaden och då saknas 10 000 men tror inte mannen får så mycket men kanske är det möjligt?
Då har jag inte räknat in mat och bensin, så vi kanske skulle behöva 130k.
Om jag lyckas innan oktobers räkningar ska betalas kommer jag ha ca 13 000 i räkningar i november. Stor skillnad. Måste få bort lån, månaderna går.

Det är nuvarande sits i korthet. Jag ska börja imorgon. Fick saker av en vän jag kan sälja till ett värde av kanske 2000 kronor.
Och så fick jag interiörer värda typ 10 000 om det skulle ha köpts second hand... behövde uppdatera alla möbler.
Nypriset på sakerna hade varit brutalt.
Hittade ett badkar för 300 kr som vi fick som såg helt nytt ut.

Är såklart nervös men nu måste jag pusha för det här annars kan jag säga hej till anmärkningar.
Det är svårt att fokusera, man blir trött med och har tusen saker att komma ihåg. Det kan gå jättebra.

Jag väntar på betyg och att få veta om jag kommer få examen eller få jobba vidare. Har sovit mycket och varit supertrött av nervositet. Fick ihop det iallafall. Tack och lov för kaffe.

Hejsan hoppsan.
Hur mår ni? Hur går det?
Jag har 50 000 i räkningar - mina och gemensamma och hade behövt betala 70 000 på lån dessutom.
Får 30 000 den här månaden och då saknas 10 000 men tror inte mannen får så mycket men kanske är det möjligt?
Om jag lyckas innan oktobers räkningar ska betalas kommer jag ha ca 13 000 i räkningar i november. Stor skillnad. Måste få bort lån, månaderna går.

Det är nuvarande sits i korthet. Jag ska börja imorgon. Fick saker av en vän jag kan sälja till ett värde av kanske 2000 kronor.
Och så fick jag interiörer värda typ 10 000 om det skulle ha köpts second hand... behövde uppdatera alla möbler.

Är såklart nervös men nu måste jag pusha för det här annars kan jag säga hej till anmärkningar.
Det är svårt att fokusera, man blir trött med och har tusen saker att komma ihåg. Det kan gå jättebra.

Jag väntar på betyg och att få veta om jag kommer få examen eller få jobba vidare. Har sovit mycket och varit supertrött av nervositet. Fick ihop det iallafall. Tack och lov för kaffe.
Men du kan ju gå ut i skogen och plocka lingon och svamp och ölburkar på stan så klarar ni ju er, enligt ditt inlägg i annan tråd

Sålde saker på loppis för 900 kr igår och har även sålt för några tusen på tradera.
Att sälja gav mig tidigare ångest men nu är det bara en härlig känsla då pengar är mycket viktigare än saker.

Hejsan hoppsan.
Hur mår ni? Hur går det?

Hejsan
Är intressant att läsa dina inlägg,men jag hänger inte riktigt med alltid.
Det är som berg o dal bana ibland.
Dina månadskostnader för lånen skiftar så mycket.
Ha en målsättning inför årsskiftet,jag har satt att vissa av mina smålån ska vara borta då.
Och sen nya tag inför nästa år.Du låter så stressad ,du måste sova mera annars går du in i väggen.
Kram på dig.;)

Sålde saker på loppis för 900 kr igår och har även sålt för några tusen på tradera.
Att sälja gav mig tidigare ångest men nu är det bara en härlig känsla då pengar är mycket viktigare än saker.
Jag är väl halvskaplig på att hitta saker att sälja, men är så dålig att skicka paket. Där ligger min ångest med att sälja på nätet.

Bilagor

• F9EAB528-61E8-49FE-AA7A-4B998453B18A.png
    F9EAB528-61E8-49FE-AA7A-4B998453B18A.png
    495.8 KB · Visningar: 16
Sen 2 veckor tillbaka har jag en ny regel... varje räkning som kommer sätts in i en pärm omgående. Inga undantag, inga jag gör det senare/imorgon. Varje dag! Jag får massa räkningar och jag känner redan vilken skillnad att göra så... nu vet jag vad som ligger i pärmen, klarar av att titta på pärmen, mkt bättre än att titta på en hög med oööpnade brev, brukar var över 50 st.
Lite mindre ångest nu!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp