Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Intrum skickar snabbt till fogden, hur mkt är den totala skulden på? Om den inte är så hög så rädda Euroloan, om du bedömer att du kan ta ett föreläggande och betala bort skulden inom 30 dagar (med hjälp av de knep det finns att köpa sig tid).
Men om det är en större skuld än ngn tusenlapp så och du absolut inte har råd att den går till kf så skulle jag prioritera den i så fall och släppa Euroloan till Inkasso. Samtidigt så hinner du kanske rädda båda om du betalar Intrum nu och sen 25 när lönen kommer betalar du till Euroloan???

Och du menar Intrum och inte Intrum Invest (som är mkt hjälpsammare)?

Ja, intrum är 1000 kr, två mindre grejer som blev det. Och Euroloan 50k, 2550 kr senast 20e med...
nu sade en släkting att den skulle skicka en slant så det kanske hinner komma i tid. Phew.
Men ska fortsätta sälja med.

Jag undrar över det där med att vinna tid och skippa anmärkning osv. Min man har åkt dit på anmärkningar och sagt att det inte fanns något ocr nummer till att betala till när delgivningskvitto och utslag och allt kom. Men ska man höra av sig till företaget där lånet låg och betala in där? Sorry jag är lite trög med sånt där

Dag 18.
Sov till kl 12 eller något.
Lade upp en sak på tradera.
Har städat, skurat, tvättat massa, diskat osv. Så man inte blir deppig av stök, nu är det fint.
Det går trögt med försäljningar men sålde något för 100 kr.

Senast ändrad:
Ja, intrum är 1000 kr, två mindre grejer som blev det. Och Euroloan 50k, 2550 kr senast 20e med...
nu sade en släkting att den skulle skicka en slant så det kanske hinner komma i tid. Phew.
Men ska fortsätta sälja med.

Jag undrar över det där med att vinna tid och skippa anmärkning osv. Min man har åkt dit på anmärkningar och sagt att det inte fanns något ocr nummer till att betala till när delgivningskvitto och utslag och allt kom. Men ska man höra av sig till företaget där lånet låg och betala in där? Sorry jag är lite trög med sånt där
Man betalar till företaget. När företaget fått pengarna återkallar de föreläggandet.

Dag 18.
Har städat, skurat, tvättat massa, diskat osv. Så man inte blir deppig av röra och blöjlukt.
Det går trögt med försäljningar.
Har du gjort läxan jag gav dig en timme koppla av????

<3
Har du någon varva ner tid?
Film och serier på kvällen är min avkoppling. Just nu kollar jag på Fear The Walking Dead, Poldark, The Affair, Succession, Peacky Blinders. Gillar att pyssla också, har ett stort pysselrummet men ingen tid att sitta där.

Dag 18.
Har städat, skurat, tvättat massa, diskat osv. Så man inte blir deppig av stök, nu är det fint.
Det går trögt med försäljningar men sålde något för 100 kr.
Du är så duktig:) önskar jag var lika duktig i städtagen;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp