- Meddelanden
- 2 138
- Mottagna reaktioner
- 1 363
- Poäng
- 997
Intrum skickar snabbt till fogden, hur mkt är den totala skulden på? Om den inte är så hög så rädda Euroloan, om du bedömer att du kan ta ett föreläggande och betala bort skulden inom 30 dagar (med hjälp av de knep det finns att köpa sig tid).
Men om det är en större skuld än ngn tusenlapp så och du absolut inte har råd att den går till kf så skulle jag prioritera den i så fall och släppa Euroloan till Inkasso. Samtidigt så hinner du kanske rädda båda om du betalar Intrum nu och sen 25 när lönen kommer betalar du till Euroloan???
Och du menar Intrum och inte Intrum Invest (som är mkt hjälpsammare)?
Ja, intrum är 1000 kr, två mindre grejer som blev det. Och Euroloan 50k, 2550 kr senast 20e med...
nu sade en släkting att den skulle skicka en slant så det kanske hinner komma i tid. Phew.
Men ska fortsätta sälja med.
Jag undrar över det där med att vinna tid och skippa anmärkning osv. Min man har åkt dit på anmärkningar och sagt att det inte fanns något ocr nummer till att betala till när delgivningskvitto och utslag och allt kom. Men ska man höra av sig till företaget där lånet låg och betala in där? Sorry jag är lite trög med sånt där

Alltid en jävla pina!!!
önskar jag var lika duktig i städtagen