- Meddelanden
- 22 634
- Mottagna reaktioner
- 16 060
- Poäng
- 10 747
Och varken han eller jag hade lån för 2 år sedan och är från fina familjer så vi har inga ekonomiska problem
Märkligt uttalande.
Och varken han eller jag hade lån för 2 år sedan och är från fina familjer så vi har inga ekonomiska problem
Märkligt uttalande.
Carl-Erik Björkegren kan man ta som exempel. Finare familj- super god ekonomi-men så på kort tid nere i träsket med ekonomiska problem.Märkligt uttalande.
Carl-Erik Björkegren kan man ta som exempel. Finare familj- super god ekonomi-men så på kort tid nere i träsket med ekonomiska problem.
Det kan ju ta månader. =)) Jo jag tror jag är lite skarpare och yngre än honom, det har verkligen med åldern att göra.över 40 = senil.
Om jag skriver något irriterande så kan ni ta för givet att det är min humor som kommer fram.
Och varken han eller jag hade lån för 2 år sedan och är från fina familjer så vi har inga ekonomiska problem, det är bara tillfälligt. Ingen livsstil direkt.
Wow, vilken reaktion!Orkar inte uppfostra dryga vuxna kvinnor som är avundsjuka gamla, frånskilda och tjocka liksom.
Apropå utbildning och upplevd ”rasism”, ta en titt på utbildningsnivån på politikerna i Alternativ för Sverige och jämför med Vänstern eller Miljöpartiet.Nej, jag är från Stockholm/Uppsala, flyttat mellan.
Vadå, är det så konstigt att någon är helt nöjd och stolt över sig själv?
Varför måste du fråga om någon har utländskt påbrå, tycker du att jag är annorlunda dig och måste vara från något annat land då? Vad spelar det för roll om den du inte håller med är från Finland, Ghana eller Sverige? Är du outbildad, nyfiken bara...
Carl-Erik Björkegren kan man ta som exempel. Finare familj- super god ekonomi-men så på kort tid nere i träsket med ekonomiska problem.
men att tro att personer med "tuffare" familjeförhållanden skulle ha sämre ekonomi är nog inte fallet.Lite så tänker jag. Om man ska hårdra det så tjänar jag nog mest i min släkt, utan tvekan. Men jag är också den med sämst ekonomi och värst uppfattning om pengar. Jag är nog minst PK på hela forumet @Kronofogden du är mest kompismen att tro att personer med "tuffare" familjeförhållanden skulle ha sämre ekonomi är nog inte fallet.
Jag och @Kimsan72 är nog utmärkta exempel på det, otroligt framgångsrika med höga löner, våra familjer består utav rika och framgångsrika syskon och familj medan vi själva hamnat i trångmål.