Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Sånt besök har jag aldrig haft..

Beror på kommun kanske, alla jag känner i södra och norra Sverige har haft att BVC kommer hem första gången. Men jag tycker det är onödigt och hade hellre åkt bil. Har hög feber nu (38,9 iaf) för att jag behövt stressa inför besök.

Beror på kommun kanske, alla jag känner i södra och norra Sverige har haft att BVC kommer hem första gången. Men jag tycker det är onödigt och hade hellre åkt bil. Har hög feber nu (38,9 iaf) för att jag behövt stressa inför besök.

Dom sa något om det vet jag, dom skulle höra av sig om tid, det kanske kommer.

Fick det med min äldsta men inte med min yngsta, det är inte lika vanligt nu men det förekommer.

Har gått till 3 olika städer och fått ”häääär gör vi hembesöööök första gången, vi tycker det är braaa” då kan man inte precis säga nej som att man har något att dölja, typ är en hoarder. :D

jag hade också hembesök, mycket stressande, och ja jag är en hoarder...
sen så kom hon före utsatt tid också så jag mötte henne när jag gick ut till soptunnan med 3 fulla påsar med skräp.
visst kan det vara bra att dom kommer och kollar och ger tips på ökad säkerhet. men jag hoppas att vi slipper nu med andra barnet som är påväg, dottern stökar till rejält också...

Vi hamnade lite i bråk med BB också, så jag vägrade att gå på ett andra återbesök där (i en stad långt bort), så vi blev inte rintkgt utskrivna där och det var lite som att dom skulle skriva en orosanmälan så jag försökte vara extra tillmötesgående med BVC

Dom borde ha överseende med lite röra. Alla är inte pedanter, definitivt inte när man har småbarn...:D

jag hade också hembesök, mycket stressande, och ja jag är en hoarder...
sen så kom hon före utsatt tid också så jag mötte henne när jag gick ut till soptunnan med 3 fulla påsar med skräp.
visst kan det vara bra att dom kommer och kollar och ger tips på ökad säkerhet. men jag hoppas att vi slipper nu med andra barnet som är påväg, dottern stökar till rejält också...

Vi hamnade lite i bråk med BB också, så jag vägrade att gå på ett andra återbesök där (i en stad långt bort), så vi blev inte rintkgt utskrivna där och det var lite som att dom skulle skriva en orosanmälan så jag försökte vara extra tillmötesgående med BVC

Haha, min kom också 20 minuter före så jag inte hann dammsuga hallen. Men jag förstår - vita hårstrån med att hinna. Jag fick fylla 1,5 rum med saker för att klara det.

Har gått till 3 olika städer och fått ”häääär gör vi hembesöööök första gången, vi tycker det är braaa” då kan man inte precis säga nej som att man har något att dölja, typ är en hoarder. :D

Här gör de också hembesök vid första besöket. Lite stressigt, hatar att få besök när det känns som att det är i oordning hemma. Men å andra sidan hade jag inte pallat att ta mig iväg till BVC då jag blev snittad båda gångerna :)

Vi hade med hembesök. Hon var här en kvart.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp