Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
brukar dom komma även vid andra barnet?

Har bara ett. Kan återkomma :D
Vi får andra barnet i oktober, det har tillkommit lite väl mycket skit i huset nu, och 3 åriga dottern vräker ut sina leksaker överallt direkt efter att vi har städat.
och övervåningen som vi ibte har någon bakgrund till är nu färdig, förra gången kunde vi skylla på att det fortfarande var en byggarbetsplats när hon lite skeptiskt anmärkte på det

Det gjorde dom för mig, det är dock åtta år sen:D ja o första ungen är 16 år sen.
Men är väl som alla andra man städar ihjäl sig innan besöket, helt i onödan tänker jag:oops: dom vill mest vara kolla hur allt går och om man har frågor.
Så har man lite stök eller dammråttor i hörnen bryr dom sig inte om.

Inte konstigt man vänder sig till spel när man blir rädd och känner sig hotad av anmälningar och diverse. Exempel som inte hade förvånat mig: Ungen skriker som en galning över att ett torn klossar ramlar i golvet och någon ringer soc och säger "barnen blir slagna". Det är stressande. Bodde i lyhörd lägenhet förut med en massa högljudda barnfamiljer och nu när jag bor i hus ryser jag varje gång jag hör ljudet av en dörrklocka i ett tv-program för jag satt på nålar i ett år, rädd att någon tror att barn som är högljudda beror på något värre än bara vildingar.

Senast ändrad:
Har gått till 3 olika städer och fått ”häääär gör vi hembesöööök första gången, vi tycker det är braaa” då kan man inte precis säga nej som att man har något att dölja, typ är en hoarder. :D
Fast man borde känna att man kan säga nej och att det respekteras utan misstankar om att man har ett lik i garderoben. Eftersom ALLA familjer inte får hembesök så borde man kunna välja att tacka nej om man blir erbjuden.

Fast man borde känna att man kan säga nej och att det respekteras utan misstankar om att man har ett lik i garderoben. Eftersom ALLA familjer inte får hembesök så borde man kunna välja att tacka nej om man blir erbjuden.

Ja, jag vågade inte fråga, jag sa "när ska vi ses?" glatt, och hon sa "precis, det var därför jag ringde, vi gör ju hembesök första gången så jag tänkte fråga om halv 2 går bra"
Känns fel att säga, "njaaa jag har varit sjuk så mycket så jag går hellre till er", men jag borde ha gjort det. Blev jättesjuk dagen efter att jag fick städa för hennes skull.

Har bara ett. Kan återkomma :D
Fortfarande bara ett ;)
Tänk på alla barnbidrag, flerbarnstillägg och allt vad det heter... måste bli lönsamt vid ett visst antal ungar som kan ärva av varann ;):p:D:Dalla kläder, skor, mobiler etc

Idag har jag lagt upp ca 20 saker på tradera hittills. :)
Är så himla glad att jag är pigg, har känt ångest över att lägga upp saker på tradera i månader, som en mental spärr.

Senast ändrad:
Fortfarande bara ett ;)
Tänk på alla barnbidrag, flerbarnstillägg och allt vad det heter... måste bli lönsamt vid ett visst antal ungar som kan ärva av varann ;):p:D:Dalla kläder, skor, mobiler etc

Och tänk om alla har diagnoser och man får fullt eller halvt vårdbidrag på 8000 eller 4000 per månad och barn. Inkomst!!!! Då behöver man inte gå upp kl 6 längre och komma hem kvart i 8 på kvällen för 125 kronor i timmen som en vanlig knegare som pendlar!
:rolleyes:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp