Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Lyckades du inte lösa alla Inkasso/SMS-lån med dom 185.000 du fick av din mor här om dagen?
Hur mycket har du kvar hos inkasso vännen?
Hoppas det löser sig snart.

Hej Terry. Jo, jag har löst en drös med lån + räkningar men mannen hade fler sms lån än mig och ca 750k sammanlagt i skuld plus att vi har mina blanco och krediter som är kvar så the struggle is still on. Får hoppas på samlingslån på mig 2020.

Jag hade en 570 kr inkasso som inte hade registrerats i tid som var betald. Har någon traderaräkning på delbetalning med på 2000.
Han har det lite kämpigare och kan säkert komma att få en del till inkasso om vi inte kommer till skott med att sälja bilen... men det kommer vara värt det. Kommer en dotter till oss om ett tag. Måste fokusera på att fortsätta. :)

Stort lycka till! Andra barnet?

Idag ändrade vi koden på mitt bank-id, jag omyndigförklarade äntligen mig själv och kommer låta mannen sköta mina ärenden.
Redan när jag hade spelat i ungefär 9-10 månader visste jag att jag ville sluta men nu blev det 22,5 månaders lidande.
Nu börjar livet.

Jag trodde att det skulle kännas jobbigt att kapa bank-id men det var skönt.
Imorgon blir dag 1 utan spel.

Senast ändrad:
Idag ändrade vi koden på mitt bank-id, jag omyndigförklarade äntligen mig själv och kommer låta mannen sköta mina ärenden.
Redan när jag hade spelat i ungefär 9-10 månader visste jag att jag ville sluta men nu blev det 22,5 månaders lidande.
Nu börjar livet.

Jag trodde att det skulle kännas jobbigt att kapa bank-id men det var skönt.
Imorgon blir dag 1 utan spel.

Ojdå, så Du har alltså varit igång med spelandet ytterligare en gång?
Ja, isåfall är det verkligen bra att Du gjort detta...
Lycka till nu med att vara just spelfri ! :)

Ojdå, så Du har alltså varit igång med spelandet ytterligare en gång?
Ja, isåfall är det verkligen bra att Du gjort detta...
Lycka till nu med att vara just spelfri ! :)

Ja det gick bra, låg på 25k plus men slutade på minus 15k. Och då fick jag nog. Hade kunnat ha 40 000 extra till räkningar. Då sa jag till min man som bakade bröd :D att jag inte orkar mer. Det är för jobbigt mentalt att kastas mellan eufori och botten. Jo har väl åkt på det ett gäng gånger (högst 10 april-juli) men höll mig borta januari till april sen kom någon hunger efter spel så nu får jag göra såhär. Vet att en tursam runda hade betytt mycket men jag tar hellre kronofogden än att spela bort pengar.
Jaja, bättre sent än aldrig.

Senast ändrad:
Ja det gick bra, låg på 25k plus men slutade på minus 15k. Och då fick jag nog. Hade kunnat ha 40 000 extra till räkningar. Då sa jag till min man som bakade bröd :D att jag inte orkar mer. Det är för jobbigt mentalt att kastas mellan eufori och botten. Jo har väl åkt på det ett gäng gånger (högst 10 april-juli) men höll mig borta januari till april sen kom någon hunger efter spel så nu får jag göra såhär. Vet att en tursam runda hade betytt mycket men jag tar hellre kronofogden än att spela bort pengar.
Jaja, bättre sent än aldrig.
Jag är i samma jävla sug just nu. Bra jobbat med BankID t ! Jag har totalt gjort det omöjligt för mig själv att spela. Försökte hela dagen igår att sätta in pengar men misslyckades. Jag har bytt bank och kort, låtit nån annan skrapa bort tresiffriga koden, spelpaus, spärr på utländska sidor, spärr på betalmedel (trustly) osv. Jag har en blandad känsla men kommer nog vara glad för att det inte går om några dagar. Fyfan för detta sug. Jag har slutat spela men jag tar återfall ibland. Det går inte så bra iom att ingen släpper in mig. Då blir jag sur, vill ju vara spela lite..men vet att när jag vinner spelar jag det med och mer. Så är det alltid.

Lycka till, att vara spelfri är den enda vägen...

Tack. <3 det är det! Nu har jag en chans.

Jag är i samma jävla sug just nu. Bra jobbat med BankID t ! Jag har totalt gjort det omöjligt för mig själv att spela. Försökte hela dagen igår att sätta in pengar men misslyckades. Jag har bytt bank och kort, låtit nån annan skrapa bort tresiffriga koden, spelpaus, spärr på utländska sidor, spärr på betalmedel (trustly) osv. Jag har en blandad känsla men kommer nog vara glad för att det inte går om några dagar. Fyfan för detta sug. Jag har slutat spela men jag tar återfall ibland. Det går inte så bra iom att ingen släpper in mig. Då blir jag sur, vill ju vara spela lite..men vet att när jag vinner spelar jag det med och mer. Så är det alltid.

Jo man väcker björnen. Precis, tänkte köra skraplott (ta cvc) på nya bankkortet.
Det värsta är att jag inte har en aning om vad det här kommer leda till - vet inte om jag kommer ha bra inkomst i höst eller inte. Gör en chansning och får köra snöbollseffekten på alla lån som jag dragit på mig igen.
Everydayplus 25, ferratum 15, monetti 15, easycredit 5, credigo 5, flexkontot 5 och credway 5, risicum 10. 75 000 är tillbaka. Borde få bort ett par om jag säljer saker så att månadskostnaden bara uppgår till 2500 men jag är trött på att sälja saker. Har noll lust att sätta mig och skriva annonser. Men nu måste jag visa att jag har någon vilja i mig trots bakslag.
Har du några lån kvar?

Tack. <3 det är det! Nu har jag en chans.

Jo man väcker björnen. Precis, tänkte köra skraplott (ta cvc) på nya bankkortet.
Det värsta är att jag inte har en aning om vad det här kommer leda till - vet inte om jag kommer ha bra inkomst i höst eller inte. Gör en chansning och får köra snöbollseffekten på alla lån som jag dragit på mig igen.
Everydayplus 25, ferratum 15, monetti 15, easycredit 5, credigo 5, flexkontot 5 och credway 5, risicum 10. 75 000 är tillbaka. Borde få bort ett par om jag säljer saker så att månadskostnaden bara uppgår till 2500 men jag är trött på att sälja saker. Har noll lust att sätta mig och skriva annonser. Men nu måste jag visa att jag har någon vilja i mig trots bakslag.
Har du några lån kvar?
Jag har lån på ca 500 000 som jag samlat på mig genom bla skitlån likt de du nämner. Gjort samlingslån osv och nu är klumpen där på uc.
Jag ska också börja med snöbollseffekten på mina lån det ser jag fram emot faktiskt. Och eftersom att jag är usel i att hålla i pengar så har jag bett lönekontoret dra mer i skatt så jag kan lägga in en större summa vid återbäringen. Önskar att jag var bra på att sälja grejer men jag får liksom inte till det.

Jag har lån på ca 500 000 som jag samlat på mig genom bla skitlån likt de du nämner. Gjort samlingslån osv och nu är klumpen där på uc.
Jag ska också börja med snöbollseffekten på mina lån det ser jag fram emot faktiskt. Och eftersom att jag är usel i att hålla i pengar så har jag bett lönekontoret dra mer i skatt så jag kan lägga in en större summa vid återbäringen. Önskar att jag var bra på att sälja grejer men jag får liksom inte till det.

Ja okej, det kommer gå ner. Det var en bra idé med mer skatt. Ja sälja saker är svårt men jag måste göra det för bara vatten, el, dagis är 11500 den här månaden, mer än min inkomst. Det kommer el för tre månader, + en avbetalning på 1100 kr. Vatten och sopor är 3200 per kvartal och ska in i juli och dagis 2100 per månad.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp