Var fick du tag på 185.000 på en dag?
Mamma xD
Så nu har jag 138 000 i synliga lån på Uc och kan jobba mot samlingslån.
Heja heja!Sån mamma skulle alla haMamma xD
Så nu har jag 138 000 i synliga lån på Uc och kan jobba mot samlingslån.
grattis!!!Sån mamma skulle alla hagrattis!!!
Det kommer gå bra! Så länge man kämpar sig framåt så går man framåt. Det handlar ju verkligen om dom små stegen som kommer bli så stora sen. Bra jobbat och lägga fram korten. Jag är fegare än digJa, jag lade korten på bordet och sa som det var, att en eller båda riskerar löneutmätning och skuldsanering och den svängen och blev chockad att hon föreslog att hjälpa. Är fortfarande orolig![]()
För några veckor sedan var vi några stycken här på jobbet som räddade livet på en arbetskamrat, som kollapsade helt, genom HLR. Vår arbetsgivare har som tur var sett till att vi fått gå flera kurser och även investerat i en "Hjärtstartare", fast vi inte är så många här på huvudkontoret. Han hade ingen andning eller hjärtslag, men vi lyckades hålla hen vid liv tills ambulans, läkare och sjuksköterska kom. Hen har klarat sej bra och genomgår nu sjukgymnastik och rehabilitering, även hjärnan har klarat sej utan men. Jag var helt övertygad om att det var helt kört när ambulansen lämnade kontoret, men vår insats gjorde skillnad!