Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Åh jag känner igen mig i det. Är inflyttad Stockholmare till Skåne sedan 9 år och även om man umgicks mycket med folk under tiden man pluggade så har alla tjejer som jag umgicks med flyttat eller inte haft tillräckligt nära relation till för att jag antagligen inte låter någon komma mig nära). Lite killkompisar jag fortfarande eftersom att jag föredrar att umgås med män (något som min fd sambo inte tyckte var jätte kul? Är en knasboll som säkert ha en släng av det mesta så jag får väl skylla mig själv!

Precis samma här. =) Alla flyttade och man själv blev kvar. Och tjejkompisar i vuxen ålder? Växer inte på träd känns det som.

Var bor du i Skåne BajenAlex?

Håller tummarna att det går vägen för dig

Tack Syrran. Jag är så glad för jag kommer bara ha kvar 250 000 i lån med högst 30% ränta. Räkningarna blir 7500/månad.
Sen ska jag betala 3000 per månad på det nya samlingslånet men i dom 3000 kronorna ingår hyra så mina fasta utgifter hamnar en bit under inkomsten. Ska jobba med att sälja saker fort.

Senast ändrad:
Idag har jag sålt för 122 kronor och inte gjort av med några pengar, varit hemma i trädgården.
Stora lånet är utbetalt och kommer imorgon eller torsdag.
Är helt nervös av att få ligga på 0 kr i sms lån och 0 kr i klarna.
:D

Tjafsade med Klarna med och lyckades spara in 210 kronor.
Det är alltid värt att ifrågasätta saker för att sälja saker för 210 kronor kräver lite och det är en femtedel av en tusenlapp ändå.

• Gilla
Reaktioner: A27
Idag har jag sålt för 122 kronor och inte gjort av med några pengar, varit hemma i trädgården.
Stora lånet är utbetalt och kommer imorgon eller torsdag.
Är helt nervös av att få ligga på 0 kr i sms lån och 0 kr i klarna.
:D

Tjafsade med Klarna med och lyckades spara in 210 kronor.
Det är alltid värt att ifrågasätta saker för att sälja saker för 210 kronor kräver lite och det är en femtedel av en tusenlapp ändå.

Vad gällde klarnasaken?

Vad gällde klarnasaken?

Jag frågade vad det kostade att slutbetala och fick en summa som var lite mer än 200 kronor högre än totalbeloppet. Då frågade jag hur skulden kan stiga 200 kronor på en dag. Svaret var att en förseningsavgift kommer tillkomma. Sen efter mycket om och men klämde dom ur sig att den tillkommer efter 7 dagar försening men trots att min betalning inte var så sen räknades 1-3 hanteringsdagar med. Då fick jag till slut fram att betalningen registreras direkt om jag betalar via appen och inte via min bank, så jag sparar in 210 kronor.
Jag frågade varför jag inte fått veta det direkt tidigare idag och fick en ursäkt.

Kommer inte bli rik av att åka på klantavgifter jag kan undkomma. :oops::)

Senast ändrad:
Jag fick något typ systemkontoutdrag från klarna för några år sedan.. där framgick att det lades till dröjsmålsränta lite då och då med några öre, på betalningar som var i tid..

Jag fick något typ systemkontoutdrag från klarna för några år sedan.. där framgick att det lades till dröjsmålsränta lite då och då med några öre, på betalningar som var i tid..

Hmm ja, jag har haft en dålig magkänsla. Det sker säkert lite här och där med såna mikrobelopp tanke på att det är svårt att upptäcka och man kan tjäna pengar.
Jag blev tidigare sur på att skulden steg varje dag efter att månadens inbetalning skett, hade föredragit att skulden stannar på en summa istället för att stiga t.ex. 600 kronor till nästa månadsbetalning med 20 kr per dag cirka. Glädjen i att se hur låg skulden blivit blir inte så långvarig.

En dag hade den först legat på något + 18 kr, sen +44 kr i mitten av dagen för att tredje gången jag loggade in ligga på +87 kr. Kostar det att chatta med kundtjänst kanske... Känns fishy.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp