Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag vet inte om det är för att jag och Kimsan är så aktiva här på forumet men det känns som att Malmö är Lånforumets lilla näste :D

Lynx bor också här blandannat!

Tråkigare!!!

Vilken strand besöker du i dessa skållheta tider?

Där var undertecknad idag, 10 meter ifrån hundrastgården/hundbadplatsen.
Hade dock aldrig vågat släppa min mops där. Såg minst 4-5 stora hundar med tvivelaktiga ägare...

Perfekt ju, haha! I bland får jag en liten slant också för att jag hjälper till med inridning och att utbilda hästar :) ÅÅh, man behöver ju inte dricka så mkt, men ett glas kallt vin är verkligen smarrigt! Dock i bland blir jag väl lite på pickalurven kan jag erkänna med mina vänner, god dryck o mat, men vi blir mest så himla happy bara :D

Haha! Ja, jag har ju inga vänner. Har flyttat till en stad för tio år sen och inte lyckats fast jag är rolig, galen, seriös och trevlig? Är inte bra på det där med det sociala kanske. Hade nog också tyckt att det var skitkul att äta middag och druckit ett glas eller två och skvallrat. Måste hitta en kompis. xD
Om jag försöker bli kompis med en kille visar det sig att han var ute efter att ragga och tjejerna brukar tappa intresse eller backstabba mig. ÄR rädd.

Har nog fått loss 180k samlingslån så 17 sms lån på 150k ryker imorgon eller onsdag plus 30k klarna. Vågar inte ropa hej förrän jag är över bron. En snäll släkting hoppar in. Hoppas det inte blir något strul!!

Har nog fått loss 180k samlingslån så 17 sms lån på 150k ryker imorgon eller onsdag plus 30k klarna. Vågar inte ropa hej förrän jag är över bron. En snäll släkting hoppar in. Hoppas det inte blir något strul!!
Håller tummarna att det går vägen för dig

Haha! Ja, jag har ju inga vänner. Har flyttat till en stad för tio år sen och inte lyckats fast jag är rolig, galen, seriös och trevlig? Är inte bra på det där med det sociala kanske. Hade nog också tyckt att det var skitkul att äta middag och druckit ett glas eller två och skvallrat. Måste hitta en kompis. xD
Om jag försöker bli kompis med en kille visar det sig att han var ute efter att ragga och tjejerna brukar tappa intresse eller backstabba mig. ÄR rädd.

Åh jag känner igen mig i det. Är inflyttad Stockholmare till Skåne sedan 9 år och även om man umgicks mycket med folk under tiden man pluggade så har alla tjejer som jag umgicks med flyttat eller inte haft tillräckligt nära relation till för att jag antagligen inte låter någon komma mig nära). Lite killkompisar jag fortfarande eftersom att jag föredrar att umgås med män (något som min fd sambo inte tyckte var jätte kul? Är en knasboll som säkert ha en släng av det mesta så jag får väl skylla mig själv!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp