Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
De så kallade automat loppisarna är både bu och bä. Jobbar inte säljarna med nya varor då och då blir det lätt tråkigt. Sen är det alltid en risk att kunder märker om priset.

Jag har gått en lång väg från Tidningsannonser- loppisar-Tradera (även idag ibland) - Bukowskis ( söker mest saker som jag kan sälja på auktion i Stockholm)

Ja, jag tror mycket saker kan försvinna. Önskar jag var på Bukowskis nivå men känns som att man måste ha många års erfarenhet eller bra öga =)

Hur många katter har du nu? Fint gjort av dig.

Jag har två:) Med lilltösen på ingång. Tack så mycket det värmer! Ja jag har alltid velat ha en Maine Coon men dem har inga problem att bli adopterade och kostar skjortan. Bättre att man kan ge ett hem till någon som inte har någonstans att ta vägen.

Idag har jag sålt för 64 kronor.
Inte gjort av med några pengar, eller jo, betalat Ikea med betalkoll. 1500 kronor.

Ska fortsätta kämpa.

Idag har jag tjänat en box rosevin och en flaska Cava :D Har ridit mitt blivande hjärtegull ❤️ i värmen, blev en slapp barbackatur ner till havet och bada med honom, var så himla varmt! Sen har jag skrittat ut en tur på en annan nyinriden unghäst! Perfekt betalning när man är fattiglapp:p

Idag har jag tjänat en box rosevin och en flaska Cava :D Har ridit mitt blivande hjärtegull ❤️ i värmen, blev en slapp barbackatur ner till havet och bada med honom, var så himla varmt! Sen har jag skrittat ut en tur på en annan nyinriden unghäst! Perfekt betalning när man är fattiglapp:p

Som mumma för både kropp & själ ❤️

Ja gillar både Rosé och Cava, så om ja studsar in i bilen nu, så kan ja nog vara hos Dig vid 3-tiden inatt... Då e ja alldeles fest sugen.... Du med?! :D:p

Rida hästar för sprit, du är för rolig. ❤️(Bitter för att jag inte får dricka en 2,8a öl som gravid) det lät som en en mysig dag!
Jag brukar inte dricka men bara för att jag inte får så får jag lite sug. Är egentligen emot alkohol för hur det påverkar folk som gör det för mycket.

Som mumma för både kropp & själ ❤️

Ja gillar både Rosé och Cava, så om ja studsar in i bilen nu, så kan ja nog vara hos Dig vid 3-tiden inatt... Då e ja alldeles fest sugen.... Du med?! :D:p
Absolut är jag på Kimsan :D, du är så välkommen , godisdrycker:p
Ärligt, när du fått din skusan beviljad så vettesjutton om vi inte borde ses på riktigt och gå ut och slå klackarna i taket och fira oss :) ❤️ Tar ju inte såååå lång tid med tåget te Malmö (och de har vin på tåget :D) Bilen kan jag också ta, brum brum!

Senast ändrad:
Rida hästar för sprit, du är för rolig. ❤️(Bitter för att jag inte får dricka en 2,8a öl som gravid) det lät som en en mysig dag!
Jag brukar inte dricka men bara för att jag inte får så får jag lite sug. Är egentligen emot alkohol för hur det påverkar folk som gör det för mycket.
Perfekt ju, haha! I bland får jag en liten slant också för att jag hjälper till med inridning och att utbilda hästar :) ÅÅh, man behöver ju inte dricka så mkt, men ett glas kallt vin är verkligen smarrigt! Dock i bland blir jag väl lite på pickalurven kan jag erkänna med mina vänner, god dryck o mat, men vi blir mest så himla happy bara :D

Absolut är jag på Kimsan :D, du är så välkommen , godisdrycker:p
Ärligt, när du fått din skusan beviljad så vettesjutton om vi inte borde ses på riktigt och gå ut och slå klackarna i taket och fira oss :) ❤️ Tar ju inte såååå lång tid med tåget te Malmö (och de har vin på tåget :D) Bilen kan jag också ta, brum brum!

Gör Dig redo ❤️ för förhoppningsvis kommer ett beslut i kommande vecka :)

Gör Dig redo ❤️ för förhoppningsvis kommer ett beslut i kommande vecka :)
Ååååh, jippi jippi, fy FASIKEN vad scmutt!! Vad glad jag blir, du är så HIMLA värd det!! Tjohooo ❤️❤️❤️ Bästa du!!! Meddela pronto så ska jag korka upp min cava här hemma och utbringa en STOR skål!! Så ska jag fan skrapa ihop lite extra cash o ta mig till Malmö!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp