Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag tror ingen vill Lilaros något illa även om det kan kännas som alla går ihop, de flesta säger samma sak på olika sätt. Det är för att folk bryr sig och har suttit i samma sits själva och inte vill att andra ska få likadana problem om inte värre.

Haha, oj och tänk jag vill inte vara någon av er gamla bittra skuldsatta for life elaka människor som säkert är fula och inte bra på något.
Vi är jättekära, är du ens gift? Har du känt den samhörigheten med någon eller är du bara glad att inte vara någon annan fast du är dålig?
Ytligt

Det är alltid lätt att hävda sig över nätet och så även att bilda sig en uppfattning om andra människor.
Jag förstår att du triggas av skrivna ord och inte ser välmeningen.
Jag måste säga att det är något med dig som inte stämmer och jag vet inte vad det är riktigt.
Du ger ett maniskt intryck.
Jag har svårt att tro på allt du skriver men som sagt detta är nätet och inte sanningen.
Håller med. Nog har man funderat på mytoman, schizofreni, bipolär/manodepressiv eller bara allmänt drivande.

Ett spelmissbruk är inget man blir ”bättre” ifrån. Det är en kronisk sjukdom du får lära dig leva med resten av ditt liv.
Ha pengar som du inte rör? Du tiggde ju pengar och fick av en släkting? Det är liksom inte så svårt att röra pengar man inte har...
Tyvärr om jag minns rätt så har väl din mans skulder uppkommit genom att han också spelat?
Ni borde gå och prata med någon om era beteenden.

Jag fick pengar en släkting som inte vet att vi har lån. Jag är inte tiggartypen, har bett om pengar en gång i den där tråden och tog bort det sen med anledningen/reason ”inte längre aktuellt”. :)

Upplever du att du växer när du genom, intressant nog, elaka och till synes ganska bittra kommentarer försöker förminska andra människor? Eller projicerar du egna tillkortakommanden du inte vill kännas vid på andra? För att vara så avundsvärd finns ett oroväckande behov av att hävda sig. När "rätt" knappar berörs kommer inte sällan ett hav av ord som handlar om den egna fantastiskheten, och andras misslyckanden. Jag tänker dock att när man är genuint tillfreds, lycklig och lever i acceptans och utan motstånd så finns inte behovet eller viljan att nedvärdera andra. Oavsett sin eller den andres situation.

Ja, kanske men jag har läst filosofi och det ena behöver inte utesluta det andra. Dvs. Man kan vara lycklig och nöjd men ändå vilja klämma till ”nedvärdera” människor man tycker gör en orätt. Jag ser det snarare som ett bevis för att jag verkligen värderar mig själv och tycker att jag är speciell när jag inte låter någon säga något dåligt om mig.

Hur kom du fram till det? Jag har också ett certifikat där det står iq. Har glömt siffran men typ 139.

Ja men det är inte säkert att ditt certifikat är något seriöst. Om det är det borde du inte sänka dig till att bete dig dåligt mot mig.

Ja men det är inte säkert att ditt certifikat är något seriöst. Om det är det borde du inte sänka dig till att bete dig dåligt mot mig.

Snälla.. Det är ju du som skriver dåliga, nedvärderande och elaka saker. Sen är det ju inte konstigt att vi undrar och ifrågasätter saker som du skriver. Som ditt spelberoende tex. Det var bra att du raderade dina 2 kommentarer som du la ut innan!
Jag har aldrig mätt mitt iq men jag är nog bara medelmåttig. Nöjd ändå :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp