- Meddelanden
- 457
- Mottagna reaktioner
- 409
- Poäng
- 517
Det ska ni få .Inledande beviljades 18:e och beslut att upphäva löneutmätning kom någon dag efter. Kommer vi få tillbaka det som löneutmättes den 25:e?
Det ska ni få .Inledande beviljades 18:e och beslut att upphäva löneutmätning kom någon dag efter. Kommer vi få tillbaka det som löneutmättes den 25:e?

Stort lycka till!Snabb uppdatering, fick sms idag om att dom kommer ringa inom de närmaste dagarna. Jag sökte 14/12-24 så vet ni som undrar ungefär vart dom är![]()

Tack för uppdatering!Snabb uppdatering, fick sms idag om att dom kommer ringa inom de närmaste dagarna. Jag sökte 14/12-24 så vet ni som undrar ungefär vart dom är![]()

Lycka till ! Kommer gå bra och hoppas du får en bra handläggare ! Det e viktigt !Snabb uppdatering, fick sms idag om att dom kommer ringa inom de närmaste dagarna. Jag sökte 14/12-24 så vet ni som undrar ungefär vart dom är![]()
Hur går det - har du haft samtal nu? (står att dom var på 15/12 i måndags), något besked?Jag fick min ansökan registrerad den 18/12 så det har nu gått 7 mån.
Jag fick förslaget ganska snabbt… första inbetalningen nu i september, skulle va så skönt att få en hint om vilket håll det bär.. men de kanske inte vill ge nåt sånt besked innan?Hej !
Det är ett neutralt svar …. Har du fått förslaget ännu ?