Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Någon som löst amorteringsplan hos Lowell

Hej! Är de någon som har erfarenhet av att fixa en amorteringsplan hos Lowell? De vill inte skapa en avbetalningsplan över internet utan man ska ringa och prata med deras rådgivare

Hej! Är de någon som har erfarenhet av att fixa en amorteringsplan hos Lowell? De vill inte skapa en avbetalningsplan över internet utan man ska ringa och prata med deras rådgivare
Får ringa dem så går det men jag har aldrig fått någon bra deal där har alltid varit väldigt mkt del ska ha varje månad

Japp. Var samma för mig.
Erfarenheten är tyvärr att de är hårda och ganska oförstående.
Men sköt dina inbetalningar och hoppas inte på för mycket hjälp från deras sida, så löser det sig nog..

Du får ringa då, är det lowells egna skuld går det nog lättare än om dom företräder någon

Du kommer få en avbetalningsplan ! Dom är betydligt bättre nu jämfört med några år sedan

Det enda inkassobolag jag haft att göra med hittills och tyckte dom var hjälpsamma och inte särskilt hårda.

Här va de hårda bud, de ville inte ta emot en lite större betalning för återkallning och upprätta amorteringsplan utan de vill vänta in kronofogdens utredningsrapport….

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp