Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Någon som löst amorteringsplan hos Lowell

Innan var dom hemska , däremot sista året så har sambon hatt två skulder dit ! På totalt 20k och dom har faktiskt varit riktigt bra ! Två gånger har dom återkallat verkställande faktiskt ! Mot mindre summan på 2000 kr och 3000 kr !

Testa att ring i morgon igen så får du säkert en trevligare handläggare :)

Innan var dom hemska , däremot sista året så har sambon hatt två skulder dit ! På totalt 20k och dom har faktiskt varit riktigt bra ! Två gånger har dom återkallat verkställande faktiskt ! Mot mindre summan på 2000 kr och 3000 kr !
Här var de tvärnej haha

Tror du de kan skilja beroende på handläggare?
Kan skilja jättemycket verkligen ! Testa att ringa i morgon ! Hatt en handläggare två gånger på Lowell ! Hans namn börjar p B och är riktigt bra att ha o göra med ! Men slå en pling till dom i morgon ! Får man fråga vilket företag är det som ska ha pengarna ?

Kan skilja jättemycket verkligen ! Testa att ringa i morgon ! Hatt en handläggare två gånger på Lowell ! Hans namn börjar p B och är riktigt bra att ha o göra med ! Men slå en pling till dom i morgon ! Får man fråga vilket företag är det som ska ha pengarna ?
Nordea finans

Det beror mycket på vem du får prata med. De har en SJUKT otrevlig tjej som jobbar där, övriga jag pratat med är jättebra. Hennes namn börjar på A så var det hon så förstår jag hur du blev bemött.

Det beror mycket på vem du får prata med. De har en SJUKT otrevlig tjej som jobbar där, övriga jag pratat med är jättebra. Hennes namn börjar på A så var det hon så förstår jag hur du blev bemött.
Hahaha samma här ! Måste vara henne jag hade första och andra gången jag ringde om mina skulder

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp