Här var de tvärnej hahaInnan var dom hemska , däremot sista året så har sambon hatt två skulder dit ! På totalt 20k och dom har faktiskt varit riktigt bra ! Två gånger har dom återkallat verkställande faktiskt ! Mot mindre summan på 2000 kr och 3000 kr !
Tror du de kan skilja beroende på handläggare?Testa att ring i morgon igen så får du säkert en trevligare handläggare![]()
Kan skilja jättemycket verkligen ! Testa att ringa i morgon ! Hatt en handläggare två gånger på Lowell ! Hans namn börjar p B och är riktigt bra att ha o göra med ! Men slå en pling till dom i morgon ! Får man fråga vilket företag är det som ska ha pengarna ?Tror du de kan skilja beroende på handläggare?
Nordea finansKan skilja jättemycket verkligen ! Testa att ringa i morgon ! Hatt en handläggare två gånger på Lowell ! Hans namn börjar p B och är riktigt bra att ha o göra med ! Men slå en pling till dom i morgon ! Får man fråga vilket företag är det som ska ha pengarna ?
Hahaha samma här ! Måste vara henne jag hade första och andra gången jag ringde om mina skulderDet beror mycket på vem du får prata med. De har en SJUKT otrevlig tjej som jobbar där, övriga jag pratat med är jättebra. Hennes namn börjar på A så var det hon så förstår jag hur du blev bemött.