Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som lånat av NC-Finance? godtar betalningsanmärkningar

Jag gjorde ansökan i fredags på 25000 kr. Söndag 23:51(!) får jag mail att ansökan är godkänd. Har nu skickat in bank och kontonr sedan skulle det signeras via kivra.

Min förutsättningar är ca 480 000 kr i inkomst.
Synliga blanco på ca 600 000 kr, 16 ff och 31% på UC

Nu är det att vänta och se vad som händer..
Så de godkänner med lite sämre UC. Låter intressant

Jag gjorde ansökan i fredags på 25000 kr. Söndag 23:51(!) får jag mail att ansökan är godkänd. Har nu skickat in bank och kontonr sedan skulle det signeras via kivra.

Min förutsättningar är ca 480 000 kr i inkomst.
Synliga blanco på ca 600 000 kr, 16 ff och 31% på UC

Nu är det att vänta och se vad som händer..
Fick i fm avviseringen från Kivra, godkände och pengarna blev utbetalda kl 14:30, dyker väl upp imorgon fm.

Jag fick bara mejl ”vi kan inte godkänna din ansökan”
Inte ens ett ja eller nej, har fyllt i allt korrekt.

Samma här, fick ingen anledning eller något

Ja, sättet att uttrycka sig på i mailet känns inte så trevligt. Känns som en totaldiss. Om det ska godkännas trots anmärkningar och man inte har någon anmärkning och bara blir nekad utan att någon ens kollar på ens ansökan? Hmm får oseriös känsla.

Jag skulle tagit kontakt med dem och frågat varför.

Jag skulle tagit kontakt med dem och frågat varför.

Ja... kanske men jag har ju sämst UC betyg 52% vet inte om det kollas. Liten inkomst + stort underskott och många ff trots att blancolån inte är så högt.
Man är väl inget NC vill ta i med tång ens.

Ja nu har jag fått en förfrågan med efter en och en halv månad utan .... fan. 12 månader utan förfrågningar börjar alltså om. :-(
Bara att ge upp jag skiter fan i allt.

Ja, sättet att uttrycka sig på i mailet känns inte så trevligt. Känns som en totaldiss. Om det ska godkännas trots anmärkningar och man inte har någon anmärkning och bara blir nekad utan att någon ens kollar på ens ansökan? Hmm får oseriös känsla.
Ja jag håller med dig helt!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp