Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som lånat av NC-Finance? godtar betalningsanmärkningar

Skribenterna

"Kristoffer"
"Skeptikern"
"Jonas2"

Har alla skrivit inom en timme.
Alla tre oreggade.
Alla tre beviljade.

Jag anar ugglor i mossen :D
Hängt här för länge för att inte känna igen fenomenet ;)

Min rekommendation är att ni inte ska dra på er en Extra UC-Förfrågan innan lite mer välkända användare har skrivit, eller användare med åtminstone 5 inlägg...

Skribenterna

"Kristoffer"
"Skeptikern"
"Jonas2"

Har alla skrivit inom en timme.
Alla tre oreggade.
Alla tre beviljade.

Jag anar ugglor i mossen :D
Hängt här för länge för att inte känna igen fenomenet ;)

Min rekommendation är att ni inte ska dra på er en Extra UC-Förfrågan innan lite mer välkända användare har skrivit, eller användare med åtminstone 5 inlägg...

Skeptikern fick avslag.

Sorry admin! Tillbaka till ämnet: vad ligger räntan på ni som har fått?

Bra sagt Clyro!
Angående räntan står det såhär:

Årsräntan är f.n. 30% och beräknas på låneskulden den sista varje kalendermånad. Ränta läggs till låneskulden genom kapitalisering månatligen på förfallodatum. Den effektiva räntan är f.n. 34,49 %. En räntehöjning kan endast ske p.g.a. kreditpolitiska beslut, ändrande upplåningskostnader för NC Finance eller andra kostnadsförändringar som NC Finance inte kunde förutse då lånet lämnades. Om räntesatsen genom ränteförändringar överstiger/understiger den angivna räntesatsen i kreditavtalet förbehåller sig NC Finance rätten att förändra kreditens löptid eller månadsaviseringens storlek. Om du till exempel lånar 15 000 kronor med återbetalningstiden på ett år och inte utnyttjar betalningsfri månad kommer den effektiva årsräntan att uppgå till 34,49 %. Årsräntan är 30%. Månadskostnaden kommer att vara 1 462 kronor och du kommer totalt att ha betalat 17 544 kronor (1 462 kronor * 12 månader) när lånet är återbetalat. Detta innebär en kostnad för krediten som uppgår till 2 544 kronor per månad.

NC Finance kommer att underrätta dig om ändrade räntesatser innan ändringen börjar att gälla. NC Finance är skyldig att tillämpa ovanstående villkor även till din förmån.

Jag la upp mitt lån på 5 år och fick en månadskostnad på 803 kr.. och du som inte vill tro på mig, varsegod, jag försöker bara dela med mig utav erfarenheter här för att hjälpa andra, jag sitter själv rejält i skiten med olika lån (stora som små) på över 600 tusen.. och jag har ett helvete att hitta nya lån, följer dock denna sida, är dock inte registrerad och kommer troligtvis inte bli det heller , tack o hej

48.180 totalt på 5 år.
Jiises vilka pengar bolagen gör på oss.

Kristoffer och Terry, tack för bra ränteexempel! Låter ju bättre än diverse sms lån som har räntor runt 300%. Kristoffer, varför så skeptisk till detta forum och varför så negativ? Majoriteten sitter i skiten och majoriteten vill hjälpa varann. Finns något enstaka troll men de flesta ser inte ner på någon annan.., gör du det?

Är verkligen inte negativ till detta forum, men bara för att jag inte vill registrera mig så vill jag inte bli missbetrod? Jag skrev här för att jag ville dela med mig utav mina erfarenheter med nc finance, och enligt mig så funkade allt bra, bortsett att man får vänta ca 1 vecka innan allt är klart.. inte som northmill direkt som betalar ut extremt snabbt, men där är jag sedan länge maxad på easy,credway o credigo.. testade dock det där nya fairlo igår o fick 5k beviljat o pengar 10 min efter, sent en röd dag , det är grymt!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp